عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ايجاد فضاي همكاري ميان مديران مهمترين اولويت‌ دولت


ايجاد فضاي همكاري ميان مديران مهمترين اولويت‌ دولت

مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري گلستان گفت: ايجاد فضاي همكاري و همدلي ميان مديران و مسئولان دستگاه‌هاي مختلف از جمله مهمترين اولويت‌هاي دولت تدبير و اميد است.

دكتر "علي اكبر آقايي" در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان مراوه تپه بر لزوم همكاري همه دستگاه‌ها و نهادها با مجموعه فرمانداري تأكيد كرد و افزود: مديريت جديد فرمانداري مراوه تپه بايد با استفاده از توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي اين شهرستان، براي اجراي برنامه‌هاي دولت تلاش ويژه داشته باشد .
وي ادامه داد : يقيين داريم مديريت جديد مي‌تواند اهداف كلان دولت تدبير و اميد را در راستاي توسعه مراوه تپه محقق كند.
"اسمعيل تاجي" فرماندار جديد مراوه تپه نيز پس از دريافت حكم خود طي سخناني اظهار داشت: تلاش خواهيم نمود با تعامل، هم فكري، همت و بزرگواري مردم مراوه تپه ، قدمي در راه توسعه و پيشرفت اين شهرستان برداريم و در جهت تحقق يك شهرستان نمونه اهتمام ورزيم.
وي افزود: همه ما بايد تلاش كنيم و براي پيشبرد امور دست به دست هم دهيم و در جهت ايجاد زندگي بهتر براي توده‌هاي مردم قدم برداريم.
فرماندار جديد مراوه تپه بيان كرد: دست ياري به سوي همه مسئولين، اصناف و اقشار مردم دراز ميكنم تا بتوانم در دولت تدبير و اميد خدمت صادقانه و بي ريا داشته باشم.
در آييني با حضور دكتر آقايي مديركل امنيتي و انتظامي استانداري گلستان مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان مراوه تپه برگزار شد.
در اين آيين كه با حضور جمعي ازعلما و روحانيون، روساي ادارات و مسئولان اين شهرستان و اقشارمختلف مردم برگزار شد " اسمعيل تاجي" به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معارفه شد و از زحمات اسكندر اسكندري فرماندار پيشين تقدير بعمل آمد.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1231
  • کد خبر : 474