عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان جزء استانهای مصرف کننده کالای قاچاق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

گلستان جزء استانهای مصرف کننده کالای قاچاق است

گلستان جزء استانهای مصرف کننده کالای قاچاق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استان گلستان دارای مرز فعال در زمینه ورود یا خروج قاچاق کالا وارز نمی باشد و بیش از آنکه به عنوان صادر یا وارد کننده این دست از کالاها شناخته شود، مصرف کننده کالای قاچاق است.

"علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، بیان کرد: مهمترین و در عین حال اصلی ترین سیاست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان اقدامات پیشگیرانه و با توجه به مقتضیات، اقدامات مقابله ای می باشد.

وی افزود: استان گلستان در سطح بندی انجام شده توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز کشور از بین 3 سطح درجه بندی شده، در سطح سه قرار دارد که علی رغم مرزی بودن استان و داشتن مرز آبی و خاکی با کشور ترکمنستان، میزان قاچاق کالا از استان به کشور همسایه و برعکس، در سطح ناچیزی قرار دارد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خاطرنشان کرد: مهم ترین اقدام در راه مبارزه با این پدیده شوم انجام فعالیتهای پیشگیرانه و فرهنگسازی بوده که این مهم جز با مشارکت تمامی دستگاه های عضو کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان امکان پذیر نمی باشد.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز که ریشه کن شدن این پدیده شوم و آسیب رسان به اقتصاد کشور می باشد، انجام اقدامات تبلیغی و بستر سازی مناسب فرهنگی در این حوزه دارای جایگاه ویژه ای است و نقش مکمل را در کنار مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایفا می کند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .