عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز


پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز

پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پیامی فرا رسیدن سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب را در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

12تیر ماه 1381 مصادف با صدور فرمانی بسیار مهم و بی‌نظیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس‌جمهوری وقت مبنی بر تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد.

این فرمان رهبری تمامی دستگاه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی را هم مکلف به اقدامات هوشمندانه و مقابله جدی با این موضوع می‌کند.

پس از تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 1383 و فراز و فرودهای مدیریتی تا سال 1392 با وجود زحمات و تلاش‌های فراوان همه دوره‌ها همواره حجم قاچاق به صورت سالانه رو به افزایش بوده و درواقع به جای کاهش، سیر صعودی داشته است تا این‌که در سال 92 با تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط ریاست محترم‌جمهور، فصل نوین و جدی‌تری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز آغاز و موانع و کاستی‌های قانون قبلی را بر طرف و زمینه هرگونه بهانه را از بین برد.

خوشبختانه با تلاش همه دست‌اندرکان اعم از بخش‌های اجرایی، امنیتی و قضایی توانستیم برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی افزایش حجم قاچاق کالا را متوقف کنیم که از سال 93 روند سیر صعودی متوقف و رو به کاهش رفت.

همچنین در سایه تأکیدات مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز کشور و بسیج همه دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه حجم قاچاق کالا طی چهار سال گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته است.

اینجانب ضمن پاسداشت این روز بزرگ با نصب العین قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آرزو دارم در آینده ای نزدیک شاهد ریشه کن شدن این پدیده شوم باشیم.

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .