عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رصد مستمر فعالیت واحدهای صنعتی از سوی نهادهای نظارتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رصد مستمر فعالیت واحدهای صنعتی از سوی نهادهای نظارتی

رصد مستمر فعالیت واحدهای صنعتی از سوی نهادهای نظارتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از رصد مستمر فعالیت و پیگیری وضعیت بدهی و درآمد کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی استان، توسط نهادهای نظارتی خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در چهارمین جلسه کمیسیون کارگری استان در سال 96 اظهار کرد: رصد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور شناسایی و پیگیری مشکلات آنها می باشد تا شاهد تعطیلی هیچ کارخانه ای در استان نباشیم.

رئیس کمیسیون کارگری شورای تأمین استان ادامه داد: در کارگروه رفع موانع تولید نیز این موضوعات به شکل دیگری مورد پیگیری استاندار محترم و اعضای آن کارگروه قرار دارد اما در کمیسیون کارگری ما با یک نگاه حمایتی سعی در پیشگیری از تعطیلی کارخانجات استان خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: اعضای این کمیسیون باید نشست هایی را با صاحبان صنایع و مدیران کارخانجات داشته باشند و در حد امکان هرگونه ضعف، کاستی و بدهی واحدهای صنعتی را قبل از اینکه وضعیت پیچیده و حاد شود، مرتفع نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: فرمانداری ها نیز با برگزاری منظم جلسات کمیسیون کارگری و اتخاذ تمهیدات ویژه، موضوع بدهی واحدهای تولیدی و صنعتی به دستگاههای خدمت رسان را مورد بررسی قرار داده و از تعطیلی واحد ها و بیکاری کارگران آنها جلوگیری بعمل آورند.

در این جلسه همچنین مقرر گردید به منظور جلوگیری از توقف تولید و بیکاری کارگران 10 واحد تولیدی در معرض تعطیلی، کمیته ای متشکل از نمایندگان دستگاههای عضو کمیسیون کارگری شورای تأمین استان به منظور راستی آزمایی میزان درآمد و هزینه، مشکلات پرداخت حقوق و عدم پرداخت قبوض آب و برق و گاز، بازدید میدانی بعمل آورند و قبل از اعلام نظر این کمیته هیچگونه قطع آب و برق و گاز واحدهای تولیدی و صنعتی صورت نگیرد.

رصد مستمر فعالیت واحدهای صنعتی از سوی نهادهای نظارتی

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .