عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشخص شدن وضعیت انتخاب شهردار از سوی 15 شورای اسلامی شهر

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

مشخص شدن وضعیت انتخاب شهردار از سوی 15 شورای اسلامی شهر

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گفت : با آغاز بکار شوراهای اسلامی دوره چهارم در شهرهای استان ، تاکنون شاهد فعالیت پرشور و نشاط منتخبین مردم در سطح استان بوده ایم و بر همین اساس وضعیت انتخاب شهردار از سوی 15 شورای اسلامی شهر مشخص شده است .

" سید محمدرضا سیدالنگی " در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان افزود : باتوجه به نقش و جایگاه نظارتی شوراهای اسلامی و بر اساس قانون شوراها بعد از انتخاب هیات رئیسه و تعیین روسای شوراهای اسلامی هر شهر ، اولین وظیفه قانونی شوراها انتخاب بلافصل شهردار است.
وی ادامه داد : باتوجه به اینکه در استان گلستان جمعیتی بالغ بر 930 هزار نفر در 29 شهر ساکن می باشند و لذا نظر به اهمیت و جایگاه مدیریت شهری در حوزه های مختلف عمرانی – اقتصادی و مالی، اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی و تاثیر این اقدامات بر جامعه شهری و ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی و کیفیت زندگی شهروندان ، با پیگیریهای بعمل آمده تاکنون 15 شورای اسلامی شهر صورتجلسه نهایی شده خود را درخصوص معرفی شهردار به انجام رسانیده اند.
سیدالنگی همچنین در خاتمه اظهار امیدواری کرد که سکان شهرها بزودی در اختیار شهرداران منتخب قرار گرفته تا بتوانند با انرژی مضاعف در خدمت مردم فهیم و ولایتمدار استان باشند.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1489
  • کد خبر : 386