عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت هفته وحدت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، بارها شاهد تلاش دشمنان قسم خورده برای برهم زدن وحدت اسلامی مسلمانان بوده ایم. دشمنان بارها با حربه های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام و اندیشه های ناب محمدی (ص) از پهنه جهان هستی داشته اند از این رو هرگاه دشمنان توانسته اند در وحدت مسلمین خللی وارد کرده و یا با فتنه انگیزی طیفی از مسلمین را از فهم حقیقت بازدارند؛ زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی مسلمانان دستخوش ناملایمات بسیاری شده است.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و مستکبران می باشد.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی اتحاد و وحدت دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است.

هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران شیعه و سنی و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه های مختلف است، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز همواره به مسأله وحدت تأکید داشته و آنرا مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت های مسلمان در مقابل زورگویان و مستکبران جهان، می دانند.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت اخوت و برادری، ولادت رسول خوبی‌ها و مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمین جهان بویژه برادران شیعه و اهل سنت استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .