عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از همه ظرفيت استان در برگزاري اجلاس شهداي گلستان

استاندار گلستان:

استفاده از همه ظرفيت استان در برگزاري اجلاس شهداي گلستان

استاندار گلستان بر استفاده از همه ظرفيت هاي استان در برگزاري اجلاس بزرگداشت چهار هزار شهيد استان گلستان تأكيد كرد .

دكتر "حسن صادقلو" عصر روز يكشنبه در جلسه «شوراي سياستگذاري اجلاسيه بزرگداشت 4هزار شهيد استان گلستان» افزود: تمام ظرفيت هاي استاني اعم از هنرمندان ، نقاشان ، نويسندگان ، عكاسان و هركسي كه به عنوان يك استعداد در استان مطرح است بايد فراخوانده شوند تا با زبان هنر و به بهترين شكل ميراث شهدا را به نسل جوان منتقل كنند.
وي با بيان اينكه بايد حلقه مفقوده تاريخي كه شهدا ايجاد كرده اند را به نسل جوان انتقال دهيم اظهار كرد : جوانان مهمترين مخاطبان اين اجلاس هستند و بايد زمينه نقش آفريني آنها را فراهم كنيم .
استاندار گلستان خاطرنشان كرد : تمام ظرفيت هاي استان و به خصوص مركز استان در روز اجلاس به كارگيري شود تا در آن روز تمام شهر اجلاسيه شهدا باشد و آن روز ، روز شهدا خواهد بود.
صادقلو با بيان اينكه تاريخ شفاهي در دنيا يك تخصص است تصريح كرد : بايد تاريخ شفاهي شهدا توسط متخصصين در روز اجلاس ارائه شود .
وي با تأكيد بر اهميت برگزاري اين مراسم بزرگداشت با رنگ و بوي مردمي و نقش آفريني مردم گفت : بايد ميراث شهيدان كه رفتگانند براي ماندگان به نحو شايسته و اثرگذار تبيين شود.
«شوراي سياستگذاري اجلاسيه بزرگداشت 4هزار شهيد استان گلستان» عصر روز يكشنبه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه گرگان ، سردار بابايي ، فرمانده سپاه نينوا استان و مسئولين دستگاههاي اجراي ذيربط در دفتر آيت الله نورمفيدي برگزار شد .

اجلاسيه چهار هزار شهيد استان گلستان ، نيمه دوم سال 93 در گرگان برگزار مي شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1123
  • کد خبر : 426