عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشكل هاي مردمي ظرفيت هاي مهمي براي شهرداري ها محسوب مي شوند


تشكل هاي مردمي ظرفيت هاي مهمي براي شهرداري ها محسوب مي شوند

مديركل دفتر شهري و امور شوراهاي استانداري گلستان گفت: تشكل هاي مردم نهاد يكي از ظرفيت هاي مهم در هر استان محسوب مي شوند و شهرداري ها بايد از اين ظرفيت استفاده بهينه كنند.

"عبدالرضا چراغعلي" عصر شنبه در جلسه با شهرداران استان ابراز داشت: به علت اينكه شهرداران نمي توانند به تنهايي در زمينه پاكسازي محيط كار كنند بايد بتوانند از NGO ها در اين زمينه كمك بگيرند و امكانات لازم را در اختيارشان قرار دهند.
وي افزود: رويكرد ما به تشكل هاي مردم نهاد احترام گذاشتن به مردم است و بايد بتوانيم به شكل قانوني از ظرفيت هاي آنان استفاده كنيم چرا كه تا به الان كمتر به اين گروه ها توجه شده است.
وي با اشاره به آغاز سال نو بيان داشت: از آنجا كه در اين ايام توجه بيشتر به موضوع تفرجگاه و جمع آوري زباله در ورودي و خروجي شهر ها مي شود بايد تلاش كرد تا بتوانيم استان را به بهترين وجه آماده ورود مسافران كنيم و وضعيت مناسب تري را براي مسافران داشته باشيم.
چراغعلي با بيان اينكه ساير دستگاه ها و نهادها در اين ايام بايد به كمك شهرداري ها بيايند، اظهار داشت: دستگاه ها و نهادها فقط به حمايت رواني بسنده نكنند بلكه بايد حمايت هاي مادي و ساير كمك ها نيز به شهرداران در ايام نوروز شود و بايد امكانات خود را در اختيار شهرداران قرار دهند.
وي افزود: در حال حاضر شهرداري ها با مشكلات مادي زيادي روبرو هستند به طوري كه با تنگاه هاي زيادي شهر ها را مديريت مي كنند.
اين مسئول تاكيد كرد: در ايام عيد عوامل شهرداري حتما با لباس و كاور مخصوص بر سر كار باشند تا به طريق آرامش خاطري در بين مردم و مسافران ايجاد شود.
مديركل دفتر شهري استانداري گلستان با بيان اينكه طرح شهرداران مدارس از فروردين سال آينده در مدارس سراسر استان كليد خواهد خورد، تصريح كرد: اميدواريم با راه اندازي اين طرح از سال آينده شاهد نمايندگان خوبي در سطح مدارس و شهرهاي استان باشيم.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1106
  • کد خبر : 462