عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تهیه اطلس شئونات فرهنگی در استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تهیه اطلس شئونات فرهنگی در استان گلستان

تهیه اطلس شئونات فرهنگی در استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان با همکاری اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری، اطلس شئونات فرهنگی استان گلستان را تهیه و تدوین کرده و در اختیار دستگاهها قرار دهند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان، بیان کرد: این ستاد در راستای برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، مراسم های دینی و مذهبی و پیرو منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت حرکت می کند.

وی با تأکید بر لزوم حضور مدیران دستگاهها در این جلسه خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تقارن دهه امامت و ولایت با هفته دولت این فرصت را داریم تا با یک برنامه ریزی مناسب بتوانیم از این تقارن فرخنده و میمون، بهره مندی لازم را ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: باید با ایجاد برنامه های پرنشاط در اعیاد و مناسبت های فرخنده دینی، مردم را به سمت شئونات فرهنگی ببریم و هرچقدر که ما در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هزینه کنیم در حوزه امنیتی برای ما سرمایه است و آسیب های اجتماعی را به حداقل خواهد رساند.

طهماسبی افزود: با توجه به فرصت باقیمانده تا اعیاد قربان و غدیر باید برنامه ریزی خوبی جهت بهره مندی از این ایام صورت بگیرد، ضمن اینکه برگزاری مراسم دعای عرفه و اقامه نماز عید سعید قربان در استان و همچنین جشن های عید سعید غدیر و سنت حسنه سرکشی از خانواده های سادات، مورد توجه برنامه ریزان قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این ایام فرصت بسیار مناسبی جهت تحکیم وحدت بین اقوام و مذاهب، در استان گلستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان، گفت: قطعاً در این ایام که معاندین و ضد انقلاب به دنبال ایجاد نارضایتی و خدشه دارکردن چهره انقلاب اسلامی هستند، برگزاری پرشور و باشکوه مراسم هفته دولت و ارائه عملکرد دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آیین های مرتبط با دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، سبب خشم و ناراحتی آنها خواهد شد.

تهیه اطلس شئونات فرهنگی در استان گلستان

تهیه اطلس شئونات فرهنگی در استان گلستان


 


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .