عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی


پیام تبریک معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

پیام تبریک معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. در متن این پیام امده است:

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدید ترین تنگناها و مضایق، از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامي مديون دلاوري، ايثارگري و فداکاري مرداني است که با ايستادگي و مقاومت خود در طول سال هاي سخت و مشقت بار اسارت، بيش از پيش ملت ايران را در دنيا سربلند و استوار نمودند.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به ميهن اسلامي را به عموم مردم، خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز استان گلستان تبريک مي گويم و از درگاه قادر متعال براي اين عزيزان آرزوي توفيق روز افزون، مسالت دارم.

 

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .