عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی


پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

استاندار گلستان با صدور پیامی، ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به مردم شريف استان به ويژه آزادگان هميشه سرافراز و خانواده هاي بزرگوار آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ متن کامل این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری مردانی است که  با ایستادگی و مقاومت خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمودند.
۲۶مرداد جلوه اي از تاريخ استقامت، صبر و بازگشت غرور آفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي است كه براي صيانت و حراست ازدين و عظمت آرمانهاي ايران اسلامي تا پاي جان ايستادند.
آزادگانی که با فداکاری، شهامت و تکیه بر ایمان الهی در زیر شدیدترین شکنجه‌های دشمن بعثی صبورانه چون سرو استوار، با ایستادگی و بردباری به ارزش‌های امام و انقلاب وفادار ماندند و نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر شلاق، شکنجه و اسارت پیروز است.
اينجانب ضمن تبريك و گراميداشت اين روز به يادماندني به آحاد مردم شريف استان به ويژه آزادگان هميشه سرافراز و خانواده هاي بزرگوار آنان و اداي احترام به ساحت شهداي والا مقام و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، از خداوند متعال سلامتي و بهروزي اين عزيزان را از خداوند متعال خواهانم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 281
  • کد خبر : 94741