عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم است

معاون عمرانی استاندار در شهرستان آزادشهر:

رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم است

رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم است

 مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان آزادشهر با حضور مهندس میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان، ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حسینی فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های مجموعه دولت تدبیر و امید در 6 ماه گذشته در شهرستان آزادشهر ارائه نمود.
وی از نهایی شدن بیش از 400 میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: در راستاي آب شرب اقدامات بنيادي و اساسي انجام شده است. منبع ٥٠٠٠ مترمكعبي و حفر ٣ حلقه چاه با اعتباري بالغ بر ٢٠ ميليارد تومان انجام شده است كه امروز به صورت رسمي افتتاح مي شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر درباره سایت زباله شرق استان در آزادشهر بیان داشت: افتتاح كارخانه كمپوست، عقد قرارداد با شركت با تجربه اتريشي و احداث يك سوله ديگر بخشي از مشكلات سايت زباله را حل خواهد كرد و سعي داريم اين سايت را به يك سايت سودده تبديل كنيم.
در ادامه دكتر مهاجر رييس سازمان جهادكشاورزي استان گفت: 15 پروژه جهادكشاورزي در سطح استان افتتاح خواهد شد كه ٤ پروژه آن مخصوص شهرستان آزادشهر است. آبياري تحت فشار در ٧ چاه پرمصرف شهرستان آزادشهر امروز به بهره برداري ميرسد.
در پایان میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی در استانداری رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان را ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم دانست و افزود: به شخصه در همه جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان ها شرکت کردم و سعی کردم بودجه استانی را به صورت عادلانه در کل استان توزیع کنم.
رییس شورای فنی استان از تمرکز فعالیت های استان در دو حوزه کشاورزی و گردشگری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کاهش بودجه ها و همچنین سود آوری و ارزش افزوده برخی از پروژه ها تمرکز فعالیت ها و اقدامات استان در دو حوزه کشاورزی و گردشگری ایجاد شده است.
معاون عمراني استاندار در پایان خطاب به اعضای شورای شهر آزادشهر گفت:
در امورات شوراها دخالت نخواهيم كرد ولي اگر اعضاي شوراي شهر فردي را انتخاب كردند و بعد از مدت كوتاهي از انتخاب خود پشيمان شدند از مردم بابت انتخاب اشتباه خود عذرخواهي كنند.

رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم است

 

رهاورد پروژه های هفته دولت در استان گلستان ایجاد بیش از 3700 شغل مستقیم است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 649
  • کد خبر : 49656