عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

معاون عمرانی استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گنبدکاووس:

شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: این عزیزان با نیت پاک از اسلام و اهل بیت پیامبر (ص) دفاع کردند.
میرمحمد غراوی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گنبدکاووس، شهید غلامعلی تولی، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع از اسلام و اهل بیت پیامبر (ص) در خارج از مرزهای کشور، نشان دهنده نیت پاک، ایثار و از جان گذشتگی شهیدان مدافع حرم است.
وی با بیان اینکه شهیدان با نثار خون خود درخت اسلام و ولایت را آبیاری کردند، افزود: این عزیزان والامقام با این گونه ایثارگری در دفاع از اسلام، وظیفه مسئولان را برای خدمت بیشتر به مردم سنگین تر کرده اند.
غراوی با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان ازسوی مردم و مسئولان، اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان در جامعه، مانع از انحراف مسیر انقلاب اسلامی می شود.
وی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست و تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمنان ناجوانمردانه جنگ اقتصادی را علیه ملت به راه انداخته اند، مسئولان و مردم باید به گونه ای عمل کنند تا شرمنده شهیدان نشویم.
در این مراسم معنوی که معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرمانده انتظامی و برخی مسئولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده تیپ 60 زرهی عمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان نیز در سخنانی گفت: شهیدان با نثار خون خود در تاریخ حماسه ساز شدند.

شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

 

شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

 

شهیدان مدافع حرم با نیت پاک از اسلام دفاع کردند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 713
  • کد خبر : 51157