عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهیدان مظهر شرافت، حریت و آزادگی بودند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

شهیدان مظهر شرافت، حریت و آزادگی بودند

شهیدان مظهر شرافت، حریت و آزادگی بودند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در همایش تکریم از مادران و همسران شاهد گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری یادواره های شهیدان و دیدار با خانواده معظم شاهد از برنامه های ارزشمند در حوزه تکریم و تجلیل از خانواده این عزیزان است که باید در طول سال انجام شود.

مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: برگزاری این گونه برنامه ها، فرهنگ ایثار، شهادت و حماسه را در دل گروه های مختلف مردم عمیق تر می کند.
وی اضافه کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن، خون های زیادی از فرزندان این سرزمین نثار شده که همه باید قدردان خون شهیدان بوده و همواره راه آنان را ادامه دهیم.
کریمی تصریح کرد: شهیدان مظهر شرافت، حریت و آزادگی بودند و برای صیانت از آرمان های اسلام، خون خود را نثار کردند و امروز جمهوری اسلامی هرچه دارد به برکت خون شهیدان است.
وی گفت: شهیدان و خانواده های آنان از ما انتظار دارند که در مسیر صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب بیش از پیش تلاش کرده و راه شهیدان را فراموش نکنیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با یادآوری حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، افزود: این حضور نشان داد که مردم ما همچنان وفادار به انقلاب اسلامی و ارزش های آن بوده و باوجود تلاش های دشمن نسبت به انقلاب خود بی تفاوت نیستند.
دراین مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس، مشاور امور بانوان و خانواده و معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، یک مادر و یک همسر شهید به بیان خاطرات و نیز یک فرزند شهید به قرائت وصیت نامه پدرش پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 57837