عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قهرمانان ورزشي استان از امتيازات ويژه اي برخوردار خواهند شد

طهماسبی:

قهرمانان ورزشي استان از امتيازات ويژه اي برخوردار خواهند شد

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: قهرمانان ورزشي استان كه در عرصه هاي بين المللي مي درخشند از امتيازات ويژه اي برخوردار خواهند شد.

"علي اصغر طهماسبي" در جلسه ستاد حمايت از ورزشكاران اعزامي استان به بازيهاي آسيايي ۲۰۱۴ اينچئون كره جنوبي اظهار داشت: قهرمانان و مدال آوران رشته هاي مختلف ورزشي كه در عرصه هاي بين المللي پرچم مقدس جمهوري اسلامي را به اهتزاز در مي آورند از جايگاه بالايي در جامعه برخوردارند و بايد تلاش كنيم تا تقديري كه از آنها صورت مي گيرد در شأن اين عزيزان باشد.

وي تصريح كرد: ايجاد صندوق حمايت از ورزشكاران و قهرمانان استان راهكار بسيار خوبي است كه ما از ان حمايت مي كنيم و بايد در اسرع وقت در اداره كل ورزش و جوانان استان شكل بگيرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خاطرنشان كرد: اينكه در بازيهاي آسيايي سال ۲۰۰۶ تنها ۶ ورزشكار از استان گلستان عضو تيمهاي ملي بودند و در حال حاضر بيش از ۶۰ ورزشكار و مربي از استان گلستان در قالب تيمهاي ملي به بازيهاي آسيايي اينچئون اعزام خواهند شد، نشاندهنده توسعه ورزش قهرماني در استان گلستان است.

وي در ادامه افزود: حضور اين تعداد ورزشكار در تيمهاي ملي وظيفه مسئولان استان را در حوزه ورزش و جوانان سنگين تر از قبل مي كند و اين نشاندهنده آن است كه استان گلستان داراي پتانسيل و ظرفيت بسيار بالايي در ورزش قهرماني كشور است.

طهماسبي با اشاره به بودجه ۶۰۰ ميليون توماني هيأتهاي ورزشي استان گفت: همه ما مي دانيم كه اين مبلغ پاسخگوي نيازهاي هيأتهاي ورزشي استان نيست اما دولت هم با محدوديتهايي در بودجه مواجه است و به تنهايي پاسخگوي هزينه هاي حوزه ورزش نيست.

وي تصريح كرد: اين در همه جاي دنيا مرسوم است كه اسپانسرها و شركتهاي تجاري و بازرگاني به ورزش ورود كرده و هزينه هاي هنگفتي در اين حوزه مي كنند.

معاون سياسي امنيتي استاندار با بيان اينكه ما هم بايد به گونه اي عمل كنيم كه سرمايه گذار وارد عرصه ورزش شود خاطرنشان كرد: قطعاً اگر اطلاع رساني مناسبي صورت گيرد و اين آگاهي به جامعه داده شود كه صرف هزينه در ورزش كمتر از ساخت مدرسه و حتي بيمارستان نيست بسياري از افراد خيّر و علاقه مند به عرصه ورزش ورود خواهند كرد.

وي در پايان ورزشكاران ملي پوش استان را سفراي معرفي استان گلستان ناميد و براي تمامي ملي پوشان گلستاني كه در عضويت تيمهاي ملي هستند آرزوي توفيق و موفقيت كرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1237
  • کد خبر : 808