عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برخی از شبکه های ماهواره ای مستقیماً کانون خانواده را هدف گرفته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

برخی از شبکه های ماهواره ای مستقیماً کانون خانواده را هدف گرفته اند

برخی از شبکه های ماهواره ای مستقیماً کانون خانواده را هدف گرفته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برخی از شبکه های ماهواری که عموماً به پخش سریالهای ترکیه ای مشغول هستند، مستقیماً کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته اند.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان در سال جاری اظهار کرد: تنها در سال گذشته قریب به 4 میلیون گردشگر ایرانی به کشور ترکیه سفر کرده اند که این آمار بدون شک بی ارتباط با پخش سریالهای ترکیه ای از شبکه های فارسی زبان، نیست.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان  با بیان اینکه قطعاً هر کشوری به دنبال منافع خودش است، اضافه کرد: این مسأله نیاز به آسیب شناسی دارد و اینکه باید ببینیم برای جذب مخاطب و عدم استقبال مردم از چنین برنامه هایی تا به حال چه کرده ایم؟

وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مشکلات به خودمان باز می گردد بطور مثال در زمان پخش سریال پر بیننده "در حاشیه" با حجم گسترده ای از اعتراضات مواجه شدیم که چنین موردی در زمان پخش بسیاری از سریالهای ایرانی و پر بیننده دیگر نیز وجود داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر استفاده از ظرفیت جشنواره های بومی محلی در استان گفت: این جشنواره ها فرصت بسیار مناسبی جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه است و همواره مورد استقبال مردم بومی هر منطقه ای قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای آسیب زدایی در جامعه باید از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم و باز هم تأکید می کنم که امکانات رفاهی و ورزشی که در اختیار ادارات کل و نهادهای دولتی است ، به هیچ عنوان ملک شخصی کسی نیست و باید مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

طهماسبی افزود: بعضاً بسیاری از سالنهای ورزشی که در تملک ادارات است، از صبح تا غروب بدون استفاده است که در این فرصت باید در اختیار بانوان و جوانان قرار بگیرد.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان با تمجید از عملکرد اداره کل بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: برگزاری بیش از هزار برنامه مختلف و متنوع مربوط بانوان و خانواده در استان، نشان دهنده عملکرد مطلوب این حوزه است که ما در دیداری که هفته گذشته با سرکار خانم مولاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان داشتیم، ایشان هم بر این موضوع صحه گذاشته و عملکرد دفتر بانوان و خانواده گلستان را مورد تقدیر قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان به ساماندهی بانوان در قالب گروههای مردم نهاد و تشکلهای غیردولتی تأکید کرد.

 

برخی از شبکه های ماهواره ای مستقیماً کانون خانواده را هدف گرفته اند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .