عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی ایستگاه مشاوره رایگان در هفته جوان

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد:

برپایی ایستگاه مشاوره رایگان در هفته جوان

 بابایی، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان در زمینه های ازدواج، مهارتهای زندگی، تربیتی، خانواده و همچنین مشاوره رایگان حقوقی و اجتماعی در هفته جوان خبر داد.

وی گفت: با توجه به اینکه در شیوه های زندگی نوین با پیچیده تر شدن شرایط زندگی، افراد با استرس ها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه می شوند.

بابایی ادامه داد: در چنین شرایطی افراد می توانند با کمک اساتید مجرب و مشاورین خانواده راه کارهای مناسب را برای سازگاری با این شرایط فراهم آوردند .

وی خاطرنشان کرد: از این رو معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان نظام روانشناسی استان بمنظور جلوگیری از آسیب های احتمالی و کمک در کاهش آسیب های اجتماعی، نسبت به برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان در زمینه های شغلی ، تحصیلی ، خانواده ، ازدواج ، مهارت های زندگی و کنترل خشم و غیره در هفته جوان اقدام نموده است .

به گفته معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ، در این طرح 10 نفر از اساتید مجرب حوزه روانشناسی که تأیید لازم جهت مشاوره را از سازمان نظام روانشناسی دریافت کردند به مراجعین خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

وی ادامه داد: برای اینکه جوانان و خانواده های محترم بتوانند در این هفته از خدمات مشاوره اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که توسط دادگستری بعمل آمده است بهره مند شوند، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نیز به منظور ارائه خدمات مشاوره ای رایگان با استفاده از وکلای استان 3 محل ویژه را برای این کار انتخاب کرده است که متقاضیان می توانند به این محل ها مراجعه نمایند:

1- دادگستری شهرستان گرگان – 2- دادسرای عمومی انقلاب واقع در خ بهشتی – 3- مشاوره تلفنی 129 واقع در خ بهشتی دفتر امور زنان و کودکان دادگستری.

بابایی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان از همکاری دکتر بختیاری سعید، ریاست سازمان نظام روانشناسی استان و شعبانی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تقدیر و تشکر نموده است.


تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1767
  • کد خبر : 899