عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصص و دانش بیشترین نیاز مدیران در حوزه مدیریتی است

معاون استاندار گلستان:

تخصص و دانش بیشترین نیاز مدیران در حوزه مدیریتی است

 عباس نیاوند در جمع مدیران استان اظهار داشت: در این راستا اداره کل آموزش و پژوهش استانداری گلستان برنامه‎های بسیار دقیق و متنوعی را برای پیشبرد این هدف تعیین و تدوین کرده که در حال اجرا و پیاده‎سازی آن در سطح مدیران دستگاه‎های مختلف در استان است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان تاکید کرد: در اصلاح نظام اداری الزامات قانونی وجود دارد که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و در این راستا سند توسعه ملی و بالادستی در استان مدنظر قرار گرفته و به طور جدی از ادارات و دستگاه‎های استان عمل به آن خواسته شده است.

 نیاوند گفت: 26 برنامه و شاخص به عنوان شاخص‎های عمومی و اختصاصی در عملکرد مدیران در نظر گرفته شده که به طور جدی مورد ارزیابی و نظارت در عملکرد مدیران قرار خواهد گرفت.

 

نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت نمی‎شوند

 وی با اشاره به مباحث نیروهای قراردادی و پیمانی در ادارات استان گلستان افزود: برای نیروهای قراردادی که از تاریخ اول فروردین ماه سال 1390 مشغول به کار شده‎اند شناسه سازمانی برای آنها صادر نشده است، شناسه صادر می‎شود و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

 نیاوند متذکر شد: بر اساس دستورالعمل و بخشنامه تکلیف داریم که امسال 15 درصد نیروهای قراردادی را ساماندهی کنیم.

 وی تاکید کرد: کاهش 25 درصدی تصدی‎گری در پایان برنامه پنجم توسعه موضوعی است که باید مد نظر قرار گیرد و باید 10 درصد از نیروهایی که در آغاز برنامه پنجم توسعه داشتیم را کم کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: 47 درصد از نیروهای قراردادی ما دیپلم و زیر دیپلم هستند و این در حالی است که سالانه 30 هزار نفر از دانشگاه‎های استان فارغ‎التحصیل می‎شوند.

 نیاوند گفت: نیروهای قراردادی مشغول در ادارات استان به هیچ عنوان تبدیل وضعیت نمی‎شوند زیرا این کار نیاز به صدور مجوز از سوی دولت دارد که دولت این مجوز را صادر نمی‎کند.

 

مصلحت مردم ارجح‎تر از رضایت آنها است

 وی در خصوص شروع به کار نیروهای نظارتی استان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرس در استان کار خود را با جدیت آغاز کردند و مدیران باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که‎ هر بازرس با ارائه گزارش می‎تواند یک نیرو را تا سه ماه تعدیل کند و اگر این گزارش تداوم داشته باشد نیرو تا مرز اخراج نیز پیش خواهد رفت.

 نیاوند تاکید کرد: مدیران در خدمت‎رسانی به مردم مصلحت را بر رضایت ارجحیت دهند زیرا صلاح مردم از هر چیزی مهم‎تر است و اگر تصمیم مصلحت باعث رضایت مردم هم شود بسیار عالی است.

 وی در پایان ابراز داشت: در وعده‎هایی که به مردم می دهیم دقت کنیم و وعده‎هایی را بدهیم که بتوانیم آنها را اجرایی کنیم زیرا ما خادم ملت هستیم و چشم و امید مردم به ما است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1395
  • کد خبر : 975