عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب باید تهیه شود

استاندار گلستان:

بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب باید تهیه شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب باید تهیه شود

 استاندار گلستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: با توجه به لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب شرب، باید بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب با برش استانی تهیه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: در این بسته جامع باید موضوعات اجرایی، توجه به مسائل ایجابی و سلبی ، مراتب کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت و همچنین نسبت افراد و ادارات مهندسی شود.

وی با تاکید بر امر فرهنگ سازی در خصوص مسئله آب، خاطر نشان کرد: روحانیون و علما و آموزش و پرورش نقش قابل توجهی در این فرهنگ سازی دارند و می توانند با آگاه سازی جامعه وسیع مخاطبان خود کمک شایانی به صرفه جویی در زمینه مصرف آب داشته باشند.

همچنین در بخش دیگری پیرامون امکان اختصاص فضای تبلیغاتی در شهرها جهت مصوبات و نیازهای شورای فرهنگ عمومی بحث و تبادل نظر شد و در این راستا استاندار گلستان، یادآور شد: گاهی نیاز است جهت هویت بخشی به شورای فرهنگ عمومی و تعامل بیش از پیش به مردم از این ظرفیت تبلیغی استفاده شود.

وی افزود: همچنین نیاز است ضمن بررسی نسخه شهرها و استان های دیگر کشور در خصوص تبلیغات شورای فرهنگ عمومی، شهرداری ها همکاری لازم را در ارتباط با این موضوع داشته باشند.

همچنین در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گزارشی از وضعیت آبی استان و توجه به منابع و مصارف آب به اعضای شورای فرهنگ عمومی ارائه کرد و اعضا نیز نقطه نظرات خود را پیرامون موضوع آب عنوان کردند.

گفتنی است در بخش دیگری از این جلسه اعضا به بررسی موضوع سبک زندگی و راهکارها و سیاست های پیرامون آب پرداختند و فیلمی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی بود را مشاهده کردند و در این راستا دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: علما با توجه به آموزه های ارزشمند اسلامی و فرمایشات بر حق مقام معظم رهبری به عنوان یک نقشه راه و بدون تقلید از مدل های بیگانه باید به موضوع سبک زندگی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب باید تهیه شود

 

بسته جامع اجرایی فرهنگی آب شرب باید تهیه شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1605
  • کد خبر : 10501