عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سند راهبردی برنامه های فرهنگی در گنبدکاووس تهیه و تدوین می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

سند راهبردی برنامه های فرهنگی در گنبدکاووس تهیه و تدوین می شود

سند راهبردی برنامه های فرهنگی در گنبدکاووس تهیه و تدوین می شود

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای مصوبات  شورای فرهنگ عمومی و اجرای برنامه های فرهنگی شهرستان سند راهبردی بصورت کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تهیه و تدوین می شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی، آموزش و اطلاع رسانی از طریق استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی شهرستان به ویژه سمن ها و موسسات مردم نهاد، اجرای‌ همایش های منطقه ای با موضوع وحدت توسط دستگاه های اجرایی مرتبط و تشکیل کارگروه در راستای تقویت وحدت اسلامی با تکیه بر مناطق قومی و مذهبی و ارائه راهکارهای کلیدی با همکاری دستگاه های متولی مانتد مرکز بزرگ اسلامی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی است.
وی تصریح کرد: یکی از ارکان اصلی ما با توجه به ماموریت ها و وظایف اداری که با حساسیت و دغدغه بر آن نظارت می کنیم. ایجاد فضای وحدت و همدلی در جای جای شهرستان است.
فرماتدار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید باید در راستای تحقق موضوعات فرهنگی، در اجرای پروژه های عمرانی خود‌پیوست فرهنگی را مورد توجه قرار داده تا ماندگاری این پروژه ها بیشتر باشد.
وی ادامه داد: موضوع وحدت ، موضوع اصلی و خط قرمز ما بوده و با محوریت امام جمعه و حمایت های مردم و دستگاه های اجرایی این نگاه تقریبی و وحدت در شهرستان به معنای واقعی وجود دارد.
کریمی گفت: سند راهبردی در برنامه های فرهنگی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه و تدوین می شود.
وی بیان کرد: تهیه منشور حقوق شهروندی با استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی و تبلیغ و آموزش موضوعات فرهنگی با استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها از دیگر مصوبات این شورا است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 197
  • کد خبر : 86721