عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است


نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری اظهار کرد: نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است و ما می دانیم که حق ملت بیش از خدمات انجام شده است و ما به این مقدار راضی نیستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو که در حضور نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور سخن می گفت، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع)، هفته دولت و روز کارمند تصریح کرد: استان گلستان با تدوین اسناد 1404، 1414، سند جامع امنیتی و همچنین با تبدیل اسناد به شاخص های کمّی تلاش کرده موجبات توسعه شهرستان های استان را ایجاد کند.

وی با اشاره به اقدامات دولت طی سه سال گذشته در استان گلستان، خاطر نشان کرد: مجموعه دولت موفق شده در سال سال 92، 2131 پروژه را با اعتبار 549 میلیارد تومان، در سال 93نیز 1523 پروژه را با 938 میلیارد تومان و امسال هم 781 پروژه را با  304/5 میلیارد تومان بهره برداری کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان خدمات دولت در سطح کلان کشوری، یادآور شد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانسته با اتکا به اعتماد مردم نرخ تورم را از 43 درصد به  13/8 درصد و نرخ رشد را از منفی 6/8 درصد به مثبت 3/6درصد برساند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات بین المللی دولت گفت: دولت با یک تعامل مدبرانه در سایه ارشادات مقام معظم رهبری توانست با تمام قدرت های جهانی مذاکره کرده و به توافق دست یابند و در واقع به مطالبه ی بزرگ در خصوص استفاده صلح آمیز از انرژی هسته پاسخ مثبت داد.

استاندار گلستان توافقات هسته ای را اقدامی بزرگ دانست و افزود: سیاه نمایی نسبت به مذاکرات هسته ای کاری غیراخلاقی است چراکه به گفته ریاست محترم جمهوری ما در هیچ برهه ی تاریخی نبوده که بتوانیم با ابرقدرت ها بنشینیم و پیروز شویم.

دکتر صادقلو با تاکید بر همت دولت بر خدمت رسانی، گفت: تمام مدیران استان در راستای خدمت رسانی به مردم مصمم هستند و تلاش می کنند آنگونه که شایسته است موجبات توسعه استان را فراهم کنند.

همچنین در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد شهیدان دولت رجایی و باهنر و قدردانی از زحمات دولت، اظهار کرد: نگاه دولت به مسائل اقتصادی کشور زیربنایی و اساسی است و در این راستا لازم است دولت بیش از پیش به مباحث تولید و اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشد.

آیت ا... نورمفیدی با اشاره به توافقات هسته و تاثیرات اقتصادی آن تصریح کرد: نمی توان اقتصاد را با درهای بسته به جلو برد و خوشبختانه توافقات هسته سبب شد درهای کشور به روی اقتصاد جهانی باز شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه برد ایران در این مذاکرات بیش از طرف های مقابل بوده، یادآور شد: ارشادات مقام معظم رهبری، انسجام داخلی ، اتحاد ملی و توانایی های تیم مذاکره کننده هسته ای موجب شد دنیا معترف به این مطلب شود که جمهوری اسلامی ایران توانسته است یک تنه در برابر 6 کشور ابر قدرت دنیا بایستد.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو در سال جاری، گفت: صحنه سیاسی باید به گونه ای باشد که تمامی گروه ها و جناح ها حضور داشته باشند و ملاک و مبنا قانون باشد و اجازه ندهیم که موجبات گسست داخلی یا دلسردی را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است جلسه شورای اداری استان گلستان عصر امروز با حضور سید رضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور و مدیران استانی و شهرستانی در محل استانداری گلستان برگزار شد.

 نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

 

نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

 

نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

 

نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

 

نگاه دولت خدمت گزاری به ملت است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .