عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امروز تمام شاخص های کشور از ثبات برخوردار است

مشاور رییس جمهوری و رییس سازمانه اسناد و کتابخانه ملی کشور:

امروز تمام شاخص های کشور از ثبات برخوردار است

امروز تمام شاخص های کشور از ثبات برخوردار است

 مشاور رئیس جمهوری در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: امروز تمام شاخص های توسعه کشور در سایه گفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید از ثبات برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور تصریح کرد: در طول عمر دولت یازدهم همواره تلاش شده همگرایی جای شعارزدگی را بگیرد چرا که مردم نیاز به عملگرایی دولت دارند و دولت نیز باید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرد.

دکتر سید رضا صالحی امیری با تاکید بر اخلاق به عنوان رکنی مهم در حکومت، گفت: امروز دولت و رئیس جمهوری پایبند به اخلاق هستند و این دقیقاً همان چیزی است که به عنوان محور فرمایشات حضرت امام (ره) نیز بوده که همانا ساخت انسان اخلاقی و جامعه ی اخلاقی است.

وی با بیان اینکه گلستان به عنوان نمادی از وحدت و انسجام در کشور محسوب می شود، یادآور شد: نگاه دولت همواره به اقوام نگاه منزلت، قدرت و ثروت بوده است و گلستان مدلی از نگاه عادلانه نظام به اقوام است که می تواند در کشور بسط و گسترش یابد.

وی استراتژی دولت را مدارا و تحمل دانست و افزود: دولت متعلق به همه است و به جریان خاصی تعلق ندارد و همه ی گروه ها در آن حضور دارند چرا که گفتمان دولت اعتدال است.

مشاور رئیس جمهوری با اشاره به مذاکرات هسته ای یادآور شد: امروز دیپلماسی و رسانه، دوعنصر جدید در تامین قدرت است و بزرگترین دستاورد دستگاه دیپلماسی کشور، شکسته شدن اجماع بین المللی علیه ایران و ایجاد شکاف بین امریکا و اسرائیل بوده است.

وی افزود: توافقات صورت گرفته با تامین تمامی خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری صورت گرفت و قدرت دیپلماسی ایران را به رخ جهانیان کشید چرا که در طول 50 سال گذشته سابقه نداشته که کشوری همچون ایران در یک طرف مذاکره باشد و تمام دنیا در مقابل آن قرار گیرند و با تعامل و گفتگو مذاکرات به نتیجه برسد.

دکتر صالحی امیری با بیان اقبال ها به سوی جمهوری اسلامی از سوی کشورهای جهان، گفت: امروز تقاضاهای سرمایه گذاری تا حجم 1000میلیارد دلاری برای ورود به اقتصاد ایران وجود دارد و دنیا به این نتیجه رسیده که امنیت ایران امنیت کل منطقه خواهد بود.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در بخش دیگری از سخنان خود برقراری عدالت اجتماعی و سیاسی را جوهره نظام دانست و خاطر نشان کرد: دولت در حوزه سلامت با سرمایه گذاری 12هزار میلیارد تومان و پوشش 10 میلیون نفر در بیمه سلامت گامی بزرگ برداشته است.

لازم به ذکر است در جلسه شورای اداری استان گلستان آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1564
  • کد خبر : 12086