عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود


استاندار گلستان: کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان: کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود

 استاندار گلستان با بیان اینکه کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود گفت: راهکارهای اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات نهاد ها و سازمان ها است.

دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: همه دستگاههای اجرایی استان موظف هستند در حوزه اقتصاد مقاومتی، حوزه خود را تعریف کند و این که چطور می خواهد عملیات اجرایی در این حوزه انجام دهد را استخراج نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه ما و نمایندگان مجلس در موضوعات مختلف در استان به یک هم صدایی و هم نوایی و تعامل رسیده ایم و ادبیات مان یکی شده است که امیدوار هستیم این ادبیات مشترک بتواند در جهت توسعه استان باشد.

صادقلو یکی از مهم ترین مشکلات استان را فرهنگ مدیریت توزیع ذکر کرد و گفت: همیشه در بحث بودجه نارضایتی و ناراحتی وجود دارد و ما باید در راستای حل مشکلات بودجه در سازمان ها و نهادها از مدیریت توزیع به سمت مدیریت تولید حرکت کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: بخشی از دلایل این که سرمایه گذار در استان ما باقی نمی ماند به این دلیل است که ما وظیفه حاکمیتی خود را درست انجام نمی دهیم و نسبت به آن حساس نیستیم.

وی افزود: قرار بود در اقبال به سرمایه گذاری در استان پنجره واحد اتفاق بیفتد اما چرا این حساسیت نیست و این اتفاق رخ نمی دهد؛ دفتر مدیریت خدمات سرمایه گذاری هم عملا در استان فاقد کارایی است و این ها همه قصه های پر غصه است.

استاندار گلستان اظهار کرد: در برخی سازمان ها اسراف صورت می گیرد و در عین حال مدیران آن ها از کمبود بودجه نارضایتی دارند و این به دلیل مدیریت توزیع است و همچنین مدیریتی که در انجام پروژه ها در استان اتفاق افتاده است علمی و اصیل نبوده است و باید ساماندهی شود.

صادقلو فراوانی پروژه، نبودن عنایت به زیرساخت ها در پروژه ها و و نبودن یک اراده برای تجمیع این پروژه ها از جمله مشکلات استان دانست که منجر به زخمی شدن 1000 پروژه در استان شده است.

وی در ادامه از امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری خبر داد وگفت: این تفاهم نامه می تواند به تقویت شرکت های دانش بنیان کمک نماید و ما باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره ببریم.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش روز قدس را میراث مکتب ساز امام راحل دانست و گفت: در آستانه روز قدس هستیم و این روزها، قدس خونین ترین شرایط خود را پشت سر می گذارد و حساسیت به این روز و مشارکت مردم بیشتر از گذشته باید باشد و اراده های مردم درروز قدس فردا باید رخ نمایی کند.

دکتر صادقلو در پایان تأکید کرد: امیدوار هستیم حضور پرشکوه مردم در روز قدس مانند طوفانی ظلم آمریکا و اسرائیل نامقدس را ویران کند.

 

استاندار گلستان: کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود

 

استاندار گلستان: کتاب عملیاتی اقتصاد مقاومتی باید تدوین شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1280
  • کد خبر : 1288