عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان :

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک باور حساب شده و کارشناسی محسوب می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: پس از انتخابات ارزیابی تمامی دستگاه ها به جهت تحرکی که در مباحث اقتصاد مقاومتی دارند، صورت می گیرد.

وی در جمع مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان،گفت: هر دستگاه برنامه اقدامات اساسی که تا پایان دولت، انجام خواهد داد را ارائه دهد و نسبت به تفاهمات(شامل 121 پروژه اساسی استان)، تصمیمات سفر ریاست جمهوری شامل پروژه های اساسی همچون منطقه آزاد، آشوراده، زهکشی اراضی شمالی، راه آهن گرگان- مشهد و همچنین سرمایه گذاری ها حساسیت ویژه را داشته باشند.

وی افزود: ادبیات تمامی مدیران حاضر در شورای برنامه ریزی باید ادبیات میزگردی باشد و تنها به مطالبه از دولت گرایش نداشته باشند و همچنین نسبت به جذب از دستگاه های ملی خود تلاش کنند.

استاندار گلستان مدیریت مدیران در نداشتن ها را مهم دانست و افزود: مدیران اجرایی باید مدیریت خود را در نداشتن ها با کاهش هزینه ها، ایجاد خدمات، برون سپاری و استفاده از برخی مجوزها احراز کنند.

وی با بیان اینکه کلیات بودجه 95 کشور مشخص است، خطاب به مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: نیاز است بودجه سال 95 استان تنظیم شود و به دستگاه ها ارائه گردد و آنها نظرات خود را منعکس کنند.

دکتر صادقلو با تاکید بر اینکه باید رفتار خود را در بودجه 95 مشخص و تنظیم کنیم، یادآور شد: بودجه سال 95 در نیمه اول شرایطی انقباظی دارد اما امیدواریم در نیمه دولت اتفاقات بهتری رخ دهد .

وی خواستار توجه مدیران به پروژه های اساسی در سطح استان شد و افزود: باید حساسیت به پروژه های نیمه تمام کوچک کاهش یابد و مطالبات اصلی مردم از دولت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید مدیران دستگاه های اجرایی در شورای برنامه ریزی به بیان نقطه نظرات خود بپردازند، خاطر نشان کرد : از تمامی دستگاه های اجرایی خواسته شده در گزارشی شاخص های خود را در ابتدای فعالیت دولت، شاخص های خود را در حال حاضر و پیش بینی شاخص خود را در انتهای فعالیت دولت یازدهم ارائه کنند اما هنوز برخی از دستگاه ها موفق به ارائه نشده اند که لازم است توجهی بیشتری صورت پذیرد.

دکتر صادقلو 3 اولویت برای شاخص های سال 95 دستگاه ها را پراهمیت دانست و گفت: توجه به پسا تحریم در بودجه سال 95، واگذاری پروژه های نیمه تمام و توجه به اوراق مشارکت برای رفع برخی هزینه ها می تواند به عنوان شاخص کلی در سال 95 مورد توجه باشد.

همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از بودجه سال 95 کل کشور، مصوبات جلسات پیشین و همچنین رویکردهای اقتصاد مقاومتی استان ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی حاضر به بیان نقطه نظرات خود پیرامون بودجه سال 95 استان پرداختند.

 

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

 

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

 

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

 

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

 

اقتصاد مقاومتی یک باور حساب شده و کارشناسی است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .