عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان بالاترین درصد مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داد


استان گلستان بالاترین درصد مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داد

استان گلستان بالاترین درصد مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داد

استاندار گلستان با حماسی خواندن انتخابات هفتم اسفند در کشور و استان اظهار کرد: مردم فهیم استان با مشارکت 80/39 درصدی در انتخابات بالاترین درصد مشارکت در بین استان های کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: در حالیکه میزان مشارکت در کل کشور 62 درصد بود،گلستانی ها با قریب به 81 درصد مشارکت پیشتاز استان های کشور جهت شرکت در انتخابات بودند.

وی افزود: این حجم از مشارکت پیام های وسیعی برای مدیران و دستگاه های اجرایی دارد و این نشان می دهد که مردم سهم خود را در انتخابات ادا کردند و حالا نوبت مدیران است که با خدمت رسانی رسم تقدیر و تشکر را به جا آورند.

وی درک مطالبات مردم توسط مدیران را مهم دانست و افزود: این شور و شعور و حضور قدرشناسانه مردم تحلیل های فراوانی دارد که تحلیل گران استان باید به آن توجه کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: به لطف الهی مرحله اول انتخابات در استان گلستان در سلامت کامل و با شور و نشاط عمومی برگزار شد و اطمینان داریم با مردم فهیم و همیشه در صحنه استان در مرحله دوم نیز انتخاباتی بی نقص در استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دو نماینده استان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شده اند و از 7 کرسی نمایندگی استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سرنوشت 3 حوزه مشخص شده است و نمایندگان آنها در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند اما در سه حوزه (گرگان و آق قلا)، (کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان) و (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) که شامل 10 شهرستان استان می شود، انتخابات به مرحله دوم کشیده شده و 4 نماینده دیگر استان پس از اخذ آرا در مرحله دوم مشخص خواهند شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .