عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان به میزان 150 میلیارد تومان

در دیدار استاندار با مسئولان بنیاد برکت مطرح شد:

مشارکت بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان به میزان 150 میلیارد تومان

 استاندار گلستان با دکتر رمضان، مسئول امور سرمایه گذاری و نوروزی، نماینده بنیاد برکت در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، نوروزی نماینده بنیاد برکت با اذغان به عدم فعالیت بنیاد در سرمایه گذاری های اقتصادی، تعهد نمود تا در سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی استان به میزان 150 میلیارد تومان در سال 95 مشارکت نماید.

وی در این دیدار به مواردی از خدمات بنیاد برکت در استان گلستان از جمله تامین هزینه زمین و ساخت بیمارستان مینودشت به ارزش 22 میلیارد تومان طبق تفاهم با وزارت بهداشت و درمان، ساخت 20مدرسه در استان و افتتاح آنها، ساخت 6 مدرسه که تا شهریور 95 به اتمام می رسد، افتتاح 3 مرکز بهداشتی، تامین هزینه ساخت 4 مسجد و خانه عالم در فرمانداری علی آباد و اعطای وام ازدواج ، اشتغال و درمان به 389 نفر اشاره نمود.

در ادامه دکتر صادقلو نیز با برشمردن برخی محرومیت های خاص در استان گلستان و نقش و رسالت بنیاد برکت در محرومیت زدایی به برخی ظرفیت های استان در سرمایه گذاری با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تولید، مانند طرح زه کشی 280 هزار هکتاری در شمال شرق استان اشاره کرد و خواستار فعالیت بنیاد برکت در این امور شد.

دکتر صادقلو به ظرفیت های خاص در پرورش ماهی در قفس و گیاهان دارویی اشاره و در خاتمه از دکتر مخبر ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) برای سفر به استان گلستان دعوت نمود .

دکتر صادقلو همچنین ساخت 20 واحد مدرسه در سال 95 را برای رفع نیازهای فرهنگی درخواست نمود.

در این جلسه، افتتاح مدرسه 9 کلاسه دو گونجی تا شهریور ماه95 توسط بنیاد برکت، رفع نواقص بیمارستان مینودشت با تامین هزینه از ناحیه بنیاد و اقدام تحت نظارت استانداری گلستان، پی گیری تسریع در ساخت 2 مسجد و خانه عالم در علی آباد، تقبل ساخت 10مدرسه اضافه بر 6 مدرسه در حال ساخت در سال 1395، تکمیل 6 مدرسه در حال ساخت تا شهریور ماه جاری و اعلام آمادگی اولیه برای فعالیت و سرمایه گذاری بنیاد در طرح زه کشی اراضی شمال شرقی استان به تصویب رسید.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1543
  • کد خبر : 21666