عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موزه میراث روستایی ، فرصتی در جهت توسعه گلستان است


موزه میراث روستایی ، فرصتی در جهت توسعه گلستان است

موزه میراث روستایی ، فرصتی در جهت توسعه گلستان است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت توسعه موزه میراث روستایی که در پارک جنگلی قرق ایجاد شده، اظهار کرد: موزه میراث روستایی ، فرصتی در جهت توسعه گلستان است و تلاش خواهد شد مانعی پیش روی ادامه این پروژه وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با دکتر طالقانی مدیر اجرایی پروژه موزه میراث روستایی گلستان، تصریح کرد: مدیریت استان همکاری لازم را پیرامون اجرای این پروژه خواهد داشت و امیدواریم مراحل واچینی و چیدمان واقعی خانه های روستایی با سرعت بیشتری در این موزه صورت گیرد.

وی افزود: در سطح کلان کشوری نیز حمایت های لازم از این پروژه صورت می گیرد و این پروژه می تواند تاثیر بسزایی در توسعه و رشد گردشگری استان داشته باشد.

همچنین در این دیدار دکتر محمود طالقانی مراحل اجرای پروژه میراث روستایی گلستان و همکاری های صورت گرفته را مناسب ارزیابی کرد و افزود: موزه میراث روستایی فرصتی مناسب جهت ارتقا گردشگری استان است و امیدواریم با همکاری مدیریت استان ادامه روند کار تسریع گردد.

موزه میراث روستایی گلستان در سطح 200 هکتار از پارک جنگی 700 هکتاری قرق از سال گذشته آغاز گردیده و در حال ادامه اجرا می باشد.

لازم به ذکر است در این دیدار دکتر طالقانی به عنوان ناظر پروژه دانش بومی گزارشی را جهت استحضار استاندار گلستان ارائه کرد و پیرامون این موضوع تبادل نظر صورت پذیرفت.

موزه میراث روستایی ، فرصتی در جهت توسعه گلستان است

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1243
  • کد خبر : 22387