عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان برگزار شد


سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان برگزار شد

 سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، شامگاه یکشنبه (3بهمن) با حضور استاندار در مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در این جلسه با بیان اینکه 17 واحد صنعتی و تولیدی در استان گلستان طی این دو هفته تسهیلات از بانک‎ها دریافت کردند، بیان داشت: میزان این اعتبارات 15 میلیارد تومان است.

حسینقلی قوانلو به آخرین پرداخت‎های تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: به 333 واحد بالغ بر 400 میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید پرداخت کردیم و همچنین 236 واحد در سطح استان گلستان به صورت مستقیم 234 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 600 میلیارد تومان واحدهای صنعتی و تولیدی استان تسهیلات در طی امسال دریافت کردند، تصریح کرد: در کل کشور تا کنون 11 هزار و300 واحد تسهیلاتی بالغ بر 8 هزار میلیارد دریافت کردند و همچنین 9 هزار 158 واحد 6 هزار و 239 میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم دریافت کردند که جمعا در کل کشور بیش از 20 هزار واحد از تسهیلات بانکی امسال برخوردار شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: خوشبخانه به عدد 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید نرسیدیم و اگر چه واحد‎های زیادی از این تسهیلات استفاده کردند.

قوانلوتاکید کرد:از جلسه گذشته تا کنون 15 میلیارد تومان بانک‎های استان گلستان به واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه 17 واحد صنعتی و تولیدی در استان گلستان طی این دو هفته تسهیلات از بانک‎ها دریافت کردند. بیان داشت: در طی این دو هفته هفت واحد از بانک ملی، سه واحد از بانک صادرات، چهار واحد از بانک کشاورزی و یک واحد از صنعت و معدن و دو از واحد بانک ملت تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز داشت: بانک ملی جزو بانک‎هایی بود که پرداختی بیش از منابع بود ولی علی‎رغم این مهم 7 مورد پرداخت داشته و جای تشکر کرد.

قوانلو با بیان اینکه این بانک برای تک تک پرداخت‎های تسهیلات باید از تهران مجوز بگیرند، گفت: گلستان رتبه ششم را در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید دارد اگر چه فاصله ما با مازندران کمتر شده ولی فاصله ما با استان‎هایی که رتبه‎های یک تا پنج را دارند بیشتر شده است.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1376
  • کد خبر : 29735