عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

 استاندار گلستان در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به تمامی مردم گلستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛متن کامل پیام دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

سلامتی نعمتی است که بر اساس فرمایش بزرگان دین مبین استان، قدر و ارزشش در نبود آن مشخص می شود و در چنین شرایطی نقش پزشکان و پرستاران بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می کند.

یقیناً نگاه به پرستاری به عنوان یک شغل، اجحافی در حق خادمانی است که از آسایش و آرامش خود برای طیب خاطر دیگران می گذرند و همچون پروانه هایی بر بالین بیماران حاضر می شوند و تا شفای کامل بیماران لحظه ای آرام و قرار ندارند.

هر چند آنچنان که باید و شاید خدمات جامعه پرستاری و اهمیت زحمات آنها برای عموم جامعه تبیین نشده است اما مردم قدرشناسانه ، درک درستی از خدمت صادقانه و خالصانه آنان دارند و می دانند یکی از عوامل آرامش و آسایش آنها، کار بی منت پرستاران است.

نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر، مقاومت و مراقبت در کربلای حسینی به عنوان روز پرستار و تجلیل از مقام شامخ این خدمت گزاران، تقدیر از کسانی است که سلامتی را به آحاد ملت هدیه می کنند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س)، روز پرستار را تمامی زحمت کشان این عرصه تبریک عرض می نمایم و برای جامعه پرستاری و پزشکی استان آرزوی توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال را دارم.

 

 

حسن صادقلو

استاندار گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .