عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

استاندار گلستان در پیامی روز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به سپید پوشان مدافع سلامت استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم


 

شأن و جایگاه برخی مشاغل به دلیل نقش بی بدیل آنها در جامعه رفیع و والاست.

پرستاری در واقع فراتر از یک شغل و حرفه و در مقام یک منزلت انسانی محسوب می شود که فردی در مسیر مراقبت و برقراری سلامت دیگران گاهی سلامت خود را به خطر می اندازد.

اگرچه همگان از عمق ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی و پرستاری به خوبی آگاه هستند اما شیوع ویروس منحوس کرونا بخوبی نقش پرستاران را به عنوان مدافعان سلامت مشخص کرد.

به یقین اگر تلاش بی وقفه و شبانه روزی پرستاران در روزهای سخت و جانکاه همه گیری کرونا نبود جامعه جهانی لحظه هایی تلخ تر و اندوه بار تر را تجربه می کرد.

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان پرستاری بی نظیر در عرصه واقعه تاریخ ساز کربلا به عنوان روز پرستار اقدامی ارزشمند و شایسته بوده که باید از این عزیزان تقدیر شود.

اینجانب پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به تمامی مدافعان عرصه سلامت استان خصوصاً پرستاران شریف و گرامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی این عزیزان شاهد بهبود کیفیت خدمات پزشکی و پرستاری در استان باشیم و گلستان به الگوی کشوری در این حوزه تبدیل شود.

 


 

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .