عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر و با سرعت باشد

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر و با سرعت باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر و با سرعت باشد

استاندار گلستان با اشاره به همراهی بانک ها با واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر باشد و تسهیلات مصوب به واحدهایی که پرونده خودرا تکمیل کرده اند هرچه سریعتر پرداخت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و عزاداری بانوی دوعالم، تصریح کرد: توجه داشته باشیم که واحدهای تولیدی گرفتاری های فراوانی دارند و بانک ها و دستگاه های اجرایی باید با تمام توان در رفع این گرفتاری ها همکاری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت، یادآور شد: تاپایان سال باید گزارش بازدیدهای صورت گرفته از واحد های دریافت کننده تسهیلات ارائه شود تا ملاحظه گردد این تسهیلات تا چه اندازه در رشد اقتصادی جامعه، ایجاد اشتغال و رفع رکود موثر بوده است.

استاندار گلستان تجمیع جامعه آماری در خصوص ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را یک ضرورت دانست و افزود: باید جامعیت آماری وجود داشته باشد و با تجمیع آمار، سردرگمی ها در این خصوص رفع شود.

دکتر صادقلو با اشاره به رتبه ششم گلستان در ارائه تسهیلات در سطح کشور، گفت: امیدواریم با همکاری بانک ها شاهد رشد رتبه استان در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی باشیم و از این طریق زمینه های رشد اقتصادی و افزایش اشتغال را فراهم آوریم.

همچنین در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان ارائه کرد و گفت: ارائه تسهیلات به 944 واحد با هزار میلیارد تومان در کارگروه تسهیل مصوب شده که تا به امروز 439 میلیاردتومان به 372 واحد از این طریق پرداخت شده است.

حسینقلی قوانلو تصریح کرد : علاوه بر این رقم 249 میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم به 253 واحد تولیدی استان ارائه شده و در مجموع طی سال 95 تا این لحظه 688 واحد تولیدی در استان 625 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: در سطح کشور طی سال جاری 15900میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده که سهم گلستان 2.88 درصد است و این استان پس از استانهای اصفهان ، فارس، گیلان، قزوین و آذربایجان شرقی در رتبه ششم قرار دارد.

وی یادآور شد: از 202 واحد صنعتی که تا این لحظه دریافت وام داشته اند، از 136 واحد بازدید به عمل آمده که این واحد ها 1279 نفر افزایش اشتغال داشته اند.

همچنین در این جلسه کاویانی معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان گزارشی از دریافت تسهیلات توسط واحد های کشاورزی ارائه کرد و گفت: 171 طرح در حوزه جهاد کشاورزی قریب به 198.5 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند و تا به امروز از 62 واحد دریافت کننده تسهیلات بازدید به عمل آمده است.

گفتنی است در سی و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات مربوط به 7 واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و استاندار گلستان دستورات لازم جهت رفع موانع تولید این واحد ها را ارائه کردند.

ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر و با سرعت باشد

 

ارائه تسهیلات توسط بانک ها باید مستمر و با سرعت باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .