عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک ها پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را سرعت دهند

استاندار گلستان در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

بانک ها پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را سرعت دهند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بانک ها پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را سرعت دهند

 استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت تولید و همکاری بانک ها اظهار کرد: بانک ها با افزایش تیم های کارشناسی، پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی را سرعت دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تصریح کرد: استان گلستان به دلیل همکاری مناسب بانک ها و کارگروه تسهیل پس از استان های فارس و هرمزگان، سومین استان کشور در تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی است.

وی افزود: تاکنون اعطای 580میلیارد تومان تسهیلات به 536 طرح و واحد تولیدی از طریق این کار گروه مصوب گردیده و تلاش ما جذب سرمایه های بیشتر برای تولیدکنندگان استان گلستان است.

همچنین در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گفت: از بین 35430 واحد تولیدی که در سطح کشور در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند، 1239 واحد تولیدی به گلستان اختصاص دارد و ما تا پیش از این جلسه با 8 مورد پرداختی پس از استان فارس با 23 مورد، استان هرمزگان با 19 مورد در رتبه سوم کشور قرار گرفته ایم.

حسینقلی قوانلو با بیان اینکه تقریباً ثبت نام واحدهای تولیدی به حداقل رسیده، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت اعطای این تسهیلات در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار، بانک ها ضمن بررسی دقیق پرونده مراجعین همکاری لازم را جهت پرداخت تسهیلات داشته باشند.

لازم به ذکر است در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، مدیران عامل بانک های استان هر کدام گزارشی کامل از پرونده های دریافتی و روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در بانک مطبوع خود ارائه کردند.

 

بانک ها پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را سرعت دهند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .