عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان؛

مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش اشتغال اظهار کرد: مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است و اقتصاد مقاومتی مبنایی برای ساختن کشور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر محمود واعظی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان تصریح کرد: سیاست دولت سیاست توسعه‌ای مبتنی بر اعتماد به بخش خصوصی بود و خوشبختانه همتی در دولت بوجود آمده که دولت ، مردم و بخش خصوصی دست به دست هم دادند تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

وی افزود: زمانی که آمار را می‌شنویم که در بخش‌های مختلف پیشرفت به وجود آمده و شغل ایجاد شده و اینکه در استان گلستان 56 هزار شغل ایجاد شده کار بسیار بزرگی است و این نتیجه سیاست‌های دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:اینکه بانک‌ها به جای بخش خصوصی کار اقتصادی می‌کردند و کارهای دولت باعث شد تا بانک‌ها به بخش خصوصی اعتماد کردند و بانک‌های ما بیش از 15 هزار میلیارد تومان در سال گذشته فقط برای رفع موانع تولید واحدهای کوچک و متوسط تسهیلات دادند که این کار بسیار بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: 22 هزار واحد در سراسر کشور از این تسهیلات استفاده کرده و دوباره فعالیت خود را آغاز کردند و این سیاست قرار است ادامه پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت هر سال یک هدفگذاری انجام داده و سال جاری و سال آینده سال بهره‌وری و شکوفایی است ، گفت: امیدواریم بتوانیم با این سیاست‌ها آنچه مردم لایق آن هستند را بدست آورند و ما در خدمت مردم باشیم.

دکتر واعظی یادآور شد: بسیاری از تریبون‌هایی که باید در خدمت مردم و امید به مردم باشند در حال تخریب هستند و با نیت اینکه تفکر دیگری رای بیاورد دستاوردهای نظام را مخدوش می‌کنند.

وی با اشاره به طرح تکاپو گفت: ما باید یک سرمایه‌گذاری بزرگی انجام دهیم و برای کشاورزی ما محدودیت آب و خاک داریم و هیچ چاره‌ای نداریم که به سمت گسترش خدمات برویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ما نیازمند این هستیم که سالیانه تا چند سال آینده سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا به تعادل برسیم و ما به سهم خودمان بیش از یک سال است که همکاری بسیار خوبی را در حوزه آی‌سی‌تی انجام دادیم تا بخش‌های مختلف افزایش بهره‌وری داشته باشند.

دکتر واعظی گفت: امسال تصمیم گرفتیم تا طرح تکاپو در تمام استان‌ها در حوزه آی‌سی‌تی اجرایی شود و استان گلستان سومین استان برای اجرای طرح تکاپو است که در سه سال گذشته حدد 498 میلیارد تومان برای زیرساخت استان گلستان در حوزه آی‌سی‌تی سرمایه‌گذاری کردیم.

وی افزود: 16 درصد فارغ‌التحصیلان کشور در 6 حوزه مرتبط با آی‌سی‌تی است و این طرح تکاپو می‌تواند برای این فارغ‌التحصیلان فرصت بسیار خوبی برای اشتغال ایجاد کند.

مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است

 

مسابقه‌ای در همه استان‌ها برای توسعه اشتغال ایجاد شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .