عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار: افتتاح راه آهن زمینه ساز تحولی بزرگ در استان گلستان خواهد شد


استاندار: افتتاح راه آهن زمینه ساز تحولی بزرگ در استان گلستان خواهد شد

استاندار: افتتاح راه آهن زمینه ساز تحولی بزرگ در استان گلستان خواهد شد

 استاندار گلستان با اشاره به افتتاح راه آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان گفت: افتتاح این خط ریلی، زمینه ساز بزرگترین تحول در استان گلستان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در گفتگو با صداوسیمای مرکز گلستان از فرودگاه گرگان اظهار کرد: رییس جمهوری محترم که لحظاتی قبل وارد استان شده اند، به مدت دو روز مهمان مردم گلستان هستند.

وی افزود: پس انجام تشریفات اولیه در فرودگاه، دکتر روحانی با استقبال مردم در سطح شهر در استادیوم آزادی گرگان جهت دیدار مردمی حضور می یابد.

استاندار گلستان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای سفر دوروزه رییس جمهوری خاطرنشان کرد: پس از دیدار مردمی، دیدار با ایثارگران، خانواده های شهدا، برگزیدگان و نخبگان، اولین برنامه ای است که در مصلای گرگان انجام خواهد شد.

به گفته صادقلو، رییس جمهوری سپس با سرمایه گذاران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرگان دیدار خواهد کرد که بخش عمده ای از این سرمایه گذاران، سرمایه گذاران خارج از استان هستند.

وی ادامه داد: دیدار با علمای شیعه و اهل سنت، آخرین برنامه روز اول این سفر است که عصر امروز در مصلای گرگان انجام می شود.

استاندار گلستان با اشاره به برنامه های روز چهارشنبه نیز گفت: افتتاح راه آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان در صبح چهارشنبه با حضور رؤسای جمهور سه کشور برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: برکات حاصل از حضور کاروان تدبیر و امید و افتتاح این خط ریلی، باعث توسعه و ایجاد تحول در استان گلستان شود.

گفتنی است، جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است که عصر چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1020
  • کد خبر : 3859