عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

استاندار گلستان در مراسم روز جهانی کارگر و کارگر :

امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران از اولویت مهم دولت یازدهم است، اظهار کرد: کار به عنوان موتور محرکه در هر جامعه و کشوری به شمار می رود و شکوفایی اقتصاد و صنعت همواره مرهون تلاش های خستگی ناپذیر کارگرانی است که مسیر توسعه را با خدمت در بخش های مختلف تولید و خدمات می پیمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز 9 اردیبهشت در مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت پگاه گرگان تصریح کرد : کارگران ایرانی با تاسی از آموزه های دینی مبنی بر قداست کار و لزوم تلاش و کوشش در جامعه در عرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی ثمربخش بوده اند تا بدین ترتیب کشور را در پیمودن و رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی یاری بخشند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدا تا به امروز در عمل ثابت نموده توجه به معیشت و منزلت کارگران، کارفرمایان، تولیدکنندگان و کسانی که در راستای تولید و اشتغال گام بر می دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار گلستان در ادامه با اشاره به اینکه دولت در سال گذشته  ۲۰۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان داشت، اظهار کرد: ۶۶ میلیارد تومان از این اعتبارات به دهیاری‌های استان پرداخت شد تا عقب ماندگی‌های حوزه خود را پیگیری کنند.
دکتر هاشمی با بیان اینکه در گذشته کشاورزی محور توسعه استان بود، اظهار کرد: اکنون حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت را هم در دستور کار قرار داده‌ایم تا توسعه استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.
وی جایگاه استان گلستان را از لحاظ اقتصادی در رتبه بیست و دوم کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در ۶ ماه اخیر انجام شد، استان گلستان در بخش پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در رتبه پنجم کشور قرار گرفت و امسال هدف گذاری هزار میلیارد تومانی در این بخش داریم.
استاندار گلستان در پایان به سهمیه اشتغالزایی 21هزار نفری استان از طرف دولت برای سال97 اشاره کرد و افزود: این آمار امسال به 30 هزار نفر اشتغال در استان خواهد رسید که 9 هزار نفر از تعهد گلستان بیشتر است.

امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

 

 

امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

 


 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .