عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت 13 آبان /دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی


پیام استاندار گلستان به مناسبت 13 آبان /دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی

پیام استاندار گلستان به مناسبت 13 آبان /دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی

استاندار گلستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 13 آبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز این روز، از مردم استان جهت شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن پیام سید مناف هاشمی بدین شرح است:
۱۳ آبان، نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است؛ این روز که مصادف با سه رویداد بسیار مهم، تأثیر گذار و تعیین کننده در بستر تاریخی میهن اسلامیمان است، به همه ی مستضعفان جهان می آموزد که علیه مستکبران قیام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته ی خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون بکشند.
همچنین این روز، روز تجدید میثاق با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی، در راه عدالت جان خود را نثار کردند تا ریشه ظلم بر چیده شود.
13 آبان امسال، مصادف با خباثت جدیدی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا علیه ملت همیشه بیدار جمهوری اسلامی ایران است. دولت ترامپ گمان می کند می تواند با بدعهدی نسبت به برجام و اجرای تحریم های یک طرفه، مقاومت و ایستادگی مردمی که دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و تمامی تحریم های ظالمانه و مستکبرانه را پشت سر گذاشته اند، درهم بشکند اما این خیال و اندیشه ای باطل است.
اینجانب ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین و تبریک به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از مردم شریف استان گلستان دعوت می نمایم همگام با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور در این راهپیمایی، انزجار خود را از همه مستکبران و یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا اعلام کنند و باز هم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 53016