عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار آزادشهر به مناسبت یوم‌الله 13 آبان


پیام فرماندار آزادشهر به مناسبت یوم‌الله 13 آبان

پیام فرماندار آزادشهر به مناسبت یوم‌الله 13 آبان

فرماندار آزادشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،” حبیب شفائی ” در این پیام آورده است:

« آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است و سیزدهم این ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی.

 

13آبان ماه یادآور حوادثی سرنوشت ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی که حوادث بزرگ ، سرنوشت این ملت را در پیشانی خود حک کرده است. و چه عجیب که ردپایی ثابت در تمام این حوادث به چشم می خورد.(آمریکا)

 

این روز ، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان و صف آرایی جبهه اسکتبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی امان ملت ایران علیه ام الفساد جهانی ؛شیطانی بزرگ آمریکای جنایتکار

 

اما از طرفی این روز، روز میعاد دانش آموزان و تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان از همه مردم ولائی شهرستان آزادشهر دعوت می کنم تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار و خشم خود را از استکبار جهانی و هم پیمانانش به گوش جهانیان برسانند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 860
  • کد خبر : 38944