عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاور استاندار گلستان در امور جوانان منصوب شد


مشاور استاندار گلستان در امور جوانان منصوب شد

مشاور استاندار گلستان در امور جوانان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ طی حکمی از سوی دکتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان، علی نصیبی  به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

در راستای سیاست استفاده از شور وشعور جوانان در عرصه های تصمیم سازی وتصمیم گیری و نظربه پشتکار، لیاقت و شایستگی که در جنابعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور جوان تعیین می گردید.

امید است ضمن حضور فعال در جلسات مرتبط با بهره گیری از پتانسیل فکری و نظرات گروه مشاوران و اقدام در جهت گرد آوری و پردازش ایده ها و تولید اندیشه و زنده نگه داشتن روحیه خلاقیت، در پیشبرد اهداف مورد نظر موفق وسربلند باشید.

"علی نصیبی " کارشناس امور روستایی استانداری گلستان، متولد 1355 شهرستان گرگان و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مطالعات منطقه ای می باشد.

وی در یک دهه فعالیت خود در بخش دولتی، کارشناس و مسئول واحد در معاونت عمرانی استانداری و در بخش های مرتبط با توسعه شهری و روستایی، گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، تعاونی ها، ارتباطات و غیره مشغول کار بوده است.

وی کارشناس برگزیده معاونت عمرانی استانداری در سال های 1390 و 1391 را در کارنامه خود دارد و دبیر کمیته گردشگری روستایی استان (کمیته برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر) از دیگر سمت های وی بوده است.

در بخش ورزشی، وی قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان (نائب قهرمان فوتبال بانوان ایران در سال 1390) بوده و اکنون قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی "سولن بهشت هیرکان گرگان" می باشد.

 پیش از وی، "سیدروح الله حسینی" به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان از دولت نهم و دهم بود.


تأیید کننده خبر : قائینی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .