عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معضل روابط عمومی های استان ارتباط ضعیف آنها است

یازرلو:

معضل روابط عمومی های استان ارتباط ضعیف آنها است

معضل روابط عمومی های استان ارتباط ضعیف آنها است

 مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: معضل روابط عمومی های استان گلستان ارتباط ضعیف آنها است.

علی یازرلو پیش از ظهر پنجشنبه در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان، با بیان این که جشنواره روابط عمومی ها آغازی برای اهداف جدید در این حوزه است، گفت: دوره کارهای فردی تمام شده و در همه جا گروهی کار می شود، متاسفانه روابط عمومی های ما هنوز سنتی هستند و در کمترین حالت ارتباط قرار دارند.

وی افزود: با 60 درصد روابط عمومی های استان دیدار داشتیم چون اگر به ارزیابی اولیه نمی رسیدیم نمی توانستیم به نقشه توسعه استان در این زمینه برسیم.

وی با بیان این که در این بخش اولولیت هایی را در نظر گرفتیم و امور را اهم و مهم کردیم، تصریح کرد: اولین کاری که پس از ارزیابی ها کردیم ایجاد ظرفیت فنی و هنری قابل دسترسی در استانداری بود.

یازرلو با بیان این که کار روابط عمومی یک کار عملیاتی است، اضافه کرد: اولین حرکت ایجاد یک ظرفیت در حوزه فنی و هنری است که بتوانیم به این وسیله تمام نیازهای روابط عمومی های ادارات را برطرف کنیم چرا که ضعف های زیادی در حوزه روابط عمومی های استان وجود دارد.

وی با عنوان اینکه روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا فضای صمیمی را بین یکدیگر به وجود آورند، عنوان کرد: هدف داشتن جایگاه نیست بلکه تلاش داریم تا بتوانیم یک اتفاق خوب را در این حوزه به وجود آوریم و جایگاه روابط عمومی ها را ارتقاء دهیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، تاکید کرد: باید بعد از جشنواره با تمام ظرفیت ها به صورت منطقه ای فعالیت کنیم. 


تأیید کننده خبر : مصدق
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2934
  • کد خبر : 830