عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عضویت سردار آزمون در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان


عضویت سردار آزمون در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان

عضویت سردار آزمون در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان

سردار آزمون بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس; به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان; اختری با اعلام این خبر گفت: سردارآزمون فوتبالیست گنبد کاوسی با حضور در «کمپین نه به اعتیاد»; در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس، ضمن همراهی در اجرا و عملیاتی شدن کمپین، عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد.

سردار آزمون در ارتباط با عضویت خود در جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: از مدتها قبل به فکر عضویت در جمعیت هلال احمر بودم که با توجه به اینکه در خارج از کشور در لیگ روسیه در حال توپ زنی و بازی می باشم فرصت نشد که عضو شوم اما خداوند را شاکرم که در این ماه عزیز و دریک اجتماع بسیار حساس و مهم که با موضوع آگاه سازی اثرات مخرب اعتیاد می باشد حضور یافته هم عضو شدم هم در کنار سایر اعضای دوست داشتنی در این کمپین شرکت کردم.

 بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ادامه اذعان داشت: حضور ورزشکاران به عنوان پرچمداران اصلی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در کنار جوانان را، موجب فرهنگ سازی مؤثر در سطح جامعه دانست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان ضمن اشاره به شعار کمپین خاطر نشان کرد: «کمپین نه به اعتياد» با شعار (احتیاط کنیم اعتیاد نزدیک است; به تندرسی بیندیشیم نه اعتیاد) با حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر گنبد کاووس باهدف اعتراض به استعمال دخانیات و اعلام آثار مخرب و خانمان سوز اعتیاد در میان خانواده ها، در مرکز شهر و میدان 17شهریور گنبد کاووس در شرق گلستان انجام شد.

عضویت سردار آزمون در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان

 

عضویت سردار آزمون در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .