عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر در استان گلستان

شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اســلامـی استان گلستان برگزار می نماید:

آیین بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر در استان گلستان

 سـتاد بـرگـزاری مـراسـم هفـتـم تـیـر شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اســلامـی استان گلستان در آستانه‌ی یوم‌الله هفتم تیر و فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد فاجعه‌ی تروریستی هفتم تیر ماه سال 1360و انفجار تروریستی در دفتر مرکزی حزب سابق جمهوری اسلامی، آئین‌های بزرگداشتی در سراسر استان برگزار می نماید.

 در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

 آری از میان اوراق تاریخ ، با دیگر قتلگاه کربلای ایران، متجلی گشت و سرچشمه به بزرگی و عظمت داغ کربلا قد کشید. آن شب سیاه و تاریک در ظلمتکده‌ی شب، آبستن حادثه‌ای دلخراش و خونین بود که تا سالیان سال ، داغ گرانش بر دل شقایق‌های عاشق سنگینی می‌کند.

 آری؛ آن شب، انفجار ، بغض کینه و عداوت دشمنان کوردل نظام اسلامی بود و انتشار مظلومیت تنیده شده در حقانیت شهید مظلوم بهشتی و یاران صدیق و باوفایش در آسمانِ نیلگون ایران اسلامی ، رنگ شهادت گرفت و هیچ فریاد رسایی به عظمت آن انفجار مهیب و دلخراش نمی‌توانست مظلومیت سید شهدای انقلاب اسلامی و جریان اصیل خط سرخ انقلاب را همانند موجی عظیم و خروشان در سراسر گیتی و پهنه پهناور عالم ، منتشر کرده و "نقابِ نفاق" و تزویر و التقاط را از چهره‌ی کریه‌المنظر منافقین کوردل و مزدوران ترسو بر دارد و التقاطیون کژاندیش را رسوای همیشه تاریخ و ابدیت نمایند.

 واقعه هفتم تیر؛ سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی ، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

 در پایان این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای فاجعه هفتم تیرو گرامیداشت نام، یاد و خاطره و پیام آن عزیزان، از عموم ملت شهیدپرور استان گلستان بار دیگر دعوت می کند تا به منظور تجلیل از مقام بلند مرتبه و رفیع آنان ، در ویژه مراسم و آئین‌های بزرگداشت که، در سراسر استان ولایی گلستان و به صورت ویژه در ساعت 6:30 عصر روز شنبه 06 تیرماه 1394 در محل مسجد جامع گرگان برگزار می گردد حضوری پرشور و انقلابی یابند.

 

ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

آیین بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر در استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .