عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت


برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت، با حضور علی یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان، رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین روابط عمومی شهرستانها و ادارات تابعه در محل سالن قدس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزارشد.

در این جلسه مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: علاقه قلبی اینجانب بود که در خدمت شما دوستان روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان باشم چرا که کشاورزی نقش توسعه ای در استان دارد. البته با کمبود منابع در دوسال اخیر مواجهه بودیم امام در هیچ دوره ایی به اندازه امروز روابط عمومی ها اهمیت پیدا نکردندو به جایگاه اصلی خود نرسیده بودند.

 یازرلو افزود: اعتقاد دارم دوره تک گویی و خطابه تمام شده است باید گفتگو و فرصت برابر حرف زدن برای همه ایجاد شود و این از وظایف اصلی روابط عمومی ها در دولت یازدهم است .

وی در پایان اظهار داشت: بنا داریم برنامه ها را برای روابط عمومی به صورت کاربردی در نظر بگیریم در این دوسال نیز یا کاری را انجام نداده ایم یا با تمام قوا وارد کارزار شدیم، ما اهل حرف و آمارهای بی اساس نیستیم.

یازرلو اظهار کرد: افکار عمومی باهوش تر از این حرف هاست و تفاوت ها را می فهمد بر این اساس در هفته دولت نیاز به اجرای تبلیغات نداریم بلکه پروژ ه ها و برنامه های عملیاتی دولت به شکل صحیح و درست به مردم منتقل شود کافی است.

 رییس اداره روابط عمومی سازمان در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی، پیگیری و برنامه ها ریزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت می باشد.

حیدرعلی رستمانی ضمن اشاره به نامه مهندس رمضان نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تاکیدکرد: تمام مدیریت ها و ادارات تابعه موظف هستند طبق برنامه همه پروژه های مورد افتتاح و بهره برداری در هفته دولت را اعلام و نسبت به انعکاس رسانه ای و کنفرانس خبری اقدام کنند.

وی در پایان گفت: باید توجه داشت هفته دولت فرصت مناسبی است برای ارائه طرح ها و برنامه های صورت گرفته امام نباید نوآوری در انجام آن را فراموش کرد. دیدار با خانواده معظم شهداء و غبار روبی از مزار شهداء از برنامه های همه ساله سازمان است و این وظیفه اخلاقی و ملی ما است.

 برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

 

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

 

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .