عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهیابی دانشجویان علمی کاربردی گلستان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت


راهیابی دانشجویان علمی کاربردی گلستان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت

راهیابی دانشجویان علمی کاربردی گلستان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از درخشش این دانشگاه در یازدهمین جشنواره قرآن و عترت و راهیابی ۱۳ نفر از دانشجویان و مدرسان واحد استان به مرحله کشوری خبر داد.

 محمد برزعلی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به درخشش این دانشگاه در یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور اشاره کرد و گفت: پس از داوری داوران طراز اول کشوری، اسامی راهیافتگان استان گلستان به مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

 وی افزود: بر اساس نتایج اعلام شده 9 نفر از دانشجویان به نام‌های «حبیب علیزاده»، «مهدی نوروزی»، «هادی سارلی»، «زینت شیخ»، «آسیه ملک احمدی مرزنکلاته»، «الناز عرب»، «فرشته کیخا»، «سیده فاطمه عزیزی»، «معصومه شهبازی اردهائی» و همچنین یکی از مدرسین به نام «سعیده علمشاهی» به مرحله کشوری بخش کتبی در رشته‌های مفاهیم قرآنی، ترجمه و مفردات و سیره معصومین (ع) راه یافتند.

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان اسامی برگزیدگان بخش شفاهی را نیز اعلام و خاطرنشان کرد: 2 نفر از دانشجویان به نام‌های «حامد روشنی» در بخش حفظ کل قرآن کریم و «اکرم منصوری رضی» در بخش ترتیل و همچنین یک مدرس به نام «شاه محمد امیری» در بخش حفظ پنج جزء نیز در بخش شفاهی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند که آزمون آن در نیمه دوم مهرماه در استان قم برگزار خواهد شد.

 برزعلی در پایان تاکید کرد: پیش از این نیز اعلام شده بود که تنها دانشجویانی که موفق به کسب امتیازات لازم (طبق آئین نامه و ضوابط بخش شفاهی - حداقل 70 درصد امتیاز - حداکثر 10 نفر از بالاترین نمرات) شده‌اند، می‌توانند در مرحله نهایی مسابقات شرکت کنند.

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .