عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 37 پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود


37 پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی37 پروژه با اعتباری بالغ بر 447میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان؛ مهندس علی نظری با اعلام این خبر گفت: با اعتباری بالغ بر 447 میلیارد ریال تعداد 34 پروژه قابل افتتاح و 3 پروژه توسط شرکت آب منطقه ای استان کلنگ زنی می شود.
وی افزود: این پروژه ها در قالب طرح های عمرانی تامین و عرضه آب، مهندسی رودخانه ها و سواحل وشبکه سنجش منابع آب از محل تامین اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
 مهندس نظری در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح اعلام کرد: پروژه های متعددی در بخش بازسازی سازه های تامین آب، ترمیم و بازسازی ایستگاههای هیدرومتری آسیب دیده از سیل،پروژه های دیواره سازی، اصلاح مسیر و لایروبی رودخانه در بخش مهندسی رودخانه ها از جمله احداث مقسم پوته بند در علی آباد کتول، ترمیم سد انحرافی بازگیر و کانال در مینودشت، پوشش بتنی کانال انتقال آب نهر سنگی و آیش دیوان در رامیان، مرمت و بازسازی سد انحرافی گلستان، مرمت و بازسازی سد انحرافی قره تکن، ترمیم و توسعه سد کوچک مخزنی نوده ملک، احداث ایستگاه هیدرومتری سرمو و ... خاتمه یافته و در هفته دولت  به بهره برداری می رسند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد: خط انتقال آب شرب از مخازن گرمابدشت به زون های 3 و 4 گرگان، مخزن ذخیره 5000 مترمکعبی کردکوی و احداث ایستگاه پمپاژ قربان آباد پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
گفتنی است این پروژه ها در محدوده 13 شهرستان شامل بندر گز، کردکوی، گمیشان، آق قلا،گرگان ، علی آباد کتول، رامیان، آزادشهر، گنبد کاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه می باشد که در ایام هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

37 پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .