عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان با خانواده شهید

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان با خانواده شهید

دیدار مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان با خانواده شهید

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مشاور استاندار درامور ایثارگران، مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان با خانواده سردار شهید محمد اسماعیل صلبی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، حمیدرضا نوریان مشاور استاندار در امور ایثارگران ،طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و هزار جریبی مدیرکل امور مالیاتی گلستان به همراه معاونین و جمعی از کارکنان با خانواده سردار شهید محمد اسماعیل صلبی دیدار کردند.  

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در این دیدار با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام مدیون جان فشانی های شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

داود طبرسا با تبریک هفته دولت به شأن و مقام والای شهدا اشاره کرد و افزود: امروز وظیفه مسوولان حمایت از خون شهیدان و برنامه ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم .

در پایان دیدار، لوح سپاس به همسر شهید تقدیم و از خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .