عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئله کم آبی تابستان بدون قطع آب کنترل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

مسئله کم آبی تابستان بدون قطع آب کنترل شد

مسئله کم آبی تابستان بدون قطع آب کنترل شد

 مسئله کم آبی در کشور و به دنبال آن در استان گلستان جدی بوده به طوری که کارشناسان بسیاری براین باورند که مناقش های آینده پیرامون دسترسی پایدار به منابع آبی است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: هم‌اکنون بحران خشکسالی در استان به‌ویژه بخش شرب با کمبود 875 لیتر در ثانیه ادامه دارد.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به فعالیتهای انجام شده برای ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان افزود هم استانی های عزیز می بایست درست مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار داده و با توجه به شرایط استثنایی استان گلستان و مخصوصاً شهر گرگان، بیش از پیش مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

وی با اشاره به عملیات بازسازی چاه های استان خاطر نشان کرد در این مدت عملیات مهندسی مجدد منصوبات، اسیدشویی، برس زنی، بک واش و دو جداره سازی منابع تامین آب انجام شده است .

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان با بیان این مطلب که خشکسالی تا چند سال آینده گریبان گیر استان خواهد بود افزود بعد از تابستان بایستی به فکر عید و تابستان سال آینده باشیم.

مهندس رحمتی خاطر نشان کرد با توجه به پیگیری هایی که در زمینه مدیریت بحران در سال گذشته صورت گرفت منجر به این شد که ما کمترین مشکل را در عید و تابستان سالجاری داشته باشیم.

 وی افزود: اخیراً با تلاش و پیگیری های مستمر توانستیم علاوه بر اینکه کاهش تبعات خشکسالی موفق عمل کنیم و در زمینه‌های گوناگون از جمله اجرای ماده واحده تبصره 3، جذب فاینانس، مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه موفق عمل نموده و بر این اساس انتظار می‌رود همه کارکنان شرکت با تلاش مضاعف در صدد پایداری جایگاه واقعی آبفای استان در قسمت آب و فاضلاب برآیند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1428
  • کد خبر : 12353