عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج مهارت امری مهم در فرهنگ خانواده هاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

ترویج مهارت امری مهم در فرهنگ خانواده هاست

ترویج مهارت امری مهم در فرهنگ خانواده هاست

 بمنظور ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی، نشست مشترکی بین حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان و ابوالفضل تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه ابتدا ابوالفضل تیرانداز مدیرکل با معرفی اجمالی از فعالیت های آموزشی این اداره کل در سطح استان، گفت: آموزش های فنی و حرفه ای جامعه هدف مختلفی دارد از جمله: صنایع و صنوف، بنگاه های اقتصادی، دانشجویان، فارغ التحصیلان و ... که بعنوان مثال بخش خدمات حوزه علمیه که از آموزش ها بهره می برد به اینصورت است که خانواده های آنها می توانند از خدمات آموزشی مراکز بهره برده و نیز با تخفیف از آموزش آموزشگاههای آزاد بهره ببرند.

 مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان افزود: هدف بر این است که با ارائه آموزش ها بتوانیم فرهنگ خودباوری و فرهنگ مهارت را در جامعه نهادینه کرده و تا حد امکان بتوان خانواده ها را به این سمت سوق دهیم و نهایتا در انسجام بنیان خانواده نیز گام موثر و مثبتی برداشته باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست، مجموعه آموزش فنی و حرفه ای را مجموعه ای فاخر و بافعالیت بالا دانست و افزود: در بحث آموزش، یک لازمه که خلاء آن در نظام آموزشی کاملا احساس شده، تکیه کامل بر نظام تئوری است که آموزش دیده در انتهای تحصیلات نتوانسته جوابگوی انتظارات جامعه نسبت به یک فارغ التحصیل رشته خود باشد و در عین حال آموزش فنی وحرفه ای با تلفیق آموزش تئوری و عملی توانسته بازخورد بسیار خوبی داشته و عملکرد مثبت خود را نشان دهد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروزه ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی در جوانان و خانواده ها بسیار با اهمیت بوده و در آینده شغلی فرد نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به اینکه مجموعه آموزش فنی وحرفه ای در راستای اشتغال و آموزش حرفه های مهارتی برای رسیدن افراد به اشتغال گام برمی دارد، عملکرد و فعالیت آنها نیز مقدس خواهد بود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .