عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای از موسسه ترک اعتیاد مهرآوران جوان گنبدکاووس


بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای از موسسه ترک اعتیاد مهرآوران جوان گنبدکاووس

بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای از موسسه ترک اعتیاد مهرآوران جوان گنبدکاووس

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به همراه رئیس مرکز گنبدکاووس و مدیرعامل موسسه مهرآوران جوان از دو مرکز ترک اعتیاد و مرکز مشاوره بانوان آسیب پذیر در شهرستان گنبد کاووس بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این بازدید ابتدا حسینی مدیر عامل موسسه مهرآوران جوان با توضیحاتی اجمالی از فعالیت ها و عملکرد این موسسه در سطح استان، گفت: موسسه مهرآوران جوان اولین موسسه مردم نهاد از سال 1380 فعالیت های خود را در راستای بهبودی معتادین آغاز کرده است و در حال حاضر در سطح استان 6 مرکز فعال با ارائه خدمات برای اقشار آسیب پذیر مشغول به کار هستند.

 حسینی گفت: این موسسه برای همه افراد جامعه برنامه ریزی خاص خود را دارد بصورتیکه برای افراد سالم جامعه برنامه پیشگیری، افراد مصرف کننده، کاهش آسیب و درمان و نیز برای افراد بهبود یافته برنامه آموزش های منتهی به اشتغال دارد و این موضوع که فرد بعد از بهبود پیداکردن رصد شود بسیار مهم است.

 وی افزود: با همکاری آموزش فنی وحرفه ای میتوان برنامه های آموزشی مناسبی برای افراد در حال درمان و کامل بهبودیافته داشت تا رغبت آنها برای مصرف دوباره موادمخدر کمتر شده و افراد برای برقراری زندگی خود و داشتن یک شغل دائمی تلاش کنند.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز با استقبال از این عمل خداپسندانه، گفت: آموزش فنی وحرفه ای با تنوع رشته ها و برگزاری دوره های آموزشی مناسب با درخواست متقاضیان می تواند در این قسمت همکاری کند.

 تیرانداز گفت: در راستای بهبود یافتن معتادین، مطمئنا آموزش می تواند نقش مهمی داشته باشد و هدفمند کردن این فعالیت، نیازسنجی قبل از آموزش، رصد افراد بعد از درمان می تواند از موارد تأثیرگذار در به نتیجه رسیدن این کار خیر و در نهایت کمک به داشتن جامعه ای سالم داشته باشد.

 وی همچنین با حضور در جمع افراد در حال درمان، گفت: دستان توانمند می تواند همیشه در زندگی ثمربخش باشد و زمانیکه فرد به دنبال امرار معاش با زحمت فراوان باشد می تواند زندگی سالم و بدون دغدغه ای داشته باشد و فرد با پشتکار خود و توکل به خدا می تواند پیشرفت را در زندگی خود به همراه داشته باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .