عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزیابی علمی و تخصصی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان توسط گروه اپرو


ارزیابی علمی و تخصصی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان توسط گروه اپرو

ارزیابی علمی و تخصصی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان توسط گروه اپرو

 تیم اپرو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشتمل بر اساتید متخصص و فوق تخصص علوم پزشکی در رشته‌های مختلف از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی از بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بازدید نموده و از نزدیک فرایندهای مختلف درمانی بویژه امور تخصصی این مرکز درمانی را بررسی کردند.

دکتر حسین‌پور سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گلستان در جلسه افتتاحیه این بازدید ضمن خیر مقدم به متخصصان حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از انجام این بازدید، آن را یک فرصت جهت شناسایی چالشها دانست و از مجموعه اداره کل درمان مستقیم که پس از سالها این برنامه را احیا نمودند تقدیر کرد.

دکتر سید امیر حسین موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز ضمن معرفی بیمارستان و خدمات آن گفت: این بیمارستان در سال 82 افتتاح شد و پس از 11 سال در سال 93 طرح توسعه 8 هزار متری آن نیز به جریان خدمتگزاری افزوده شد. دکتر موسوی کمبود تخت بستری را مشکل جدی بیمارستان عنوان کرد و از همدلی و تعهد پرسنل نیز بعنوان نقطه قوت مرکز تحت مدیریت خود یاد کرد.

دکتر صادقی راد مسئول تیم اپرو و نماینده اداره کل درمان مستقیم سازمان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از همکاری استان و بیمارستان در روند هماهنگی‌های بعمل آمده ابراز امیدوراری کرد که حضور پزشکان فوق تخصص کشور در مراکز درمانی سازمان همچون گذشته منشأ خیر و برکت برای بیمه شدگان گردد. وی همچنین تأکید کرد که این گروه وضعیت علمی، پرونده‌ها، نیروی انسانی، فضاها و ... را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

گفتنی است نتیجه حاصل از بررسی این گروه متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً اعضای گروه عبارتند از :

1-دکتر لادن آجری متخصص زنان و زایمان، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و سرپرست گروه

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .