عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان برعدم استفاده از لوازم گازسوز غيراستاندارد و پرمصرف تاكيد كرد


مدیرعامل گاز گلستان برعدم استفاده از لوازم گازسوز غيراستاندارد و پرمصرف تاكيد كرد

 

 به گزارش روابط عمومي، مهندس جمال لیوانی در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني گاز گلستان گفت: مشتركين گرامي توجه داشته باشند حد الامكان سعي كنند جهت گرم كردن خانه از وسايل گازسوز پرمصرف و پرخطر و غيراستاندارد استفاده نكنند.

 وي با بیان نکاتی مهم در این زمینه اظهار داشت: معايب و نواقص قسمتهاي مختلف دستگاههاي گاز سوز را هر قدر هم جزئي باشد مهم بدانيد و براي تعمير آنها فوراً با سرویسکاران مجاز دستگاههاي مزبور تماس حاصل نماييد.

 مدیر عامل گاز گلستان در ادامه درخصوص نصب صحيح وسايل گاز سوز گفت:از نكات مهمي كه در حين نصب وسايل گازسوز بايد به آن بسيار توجه شود استفاده از شيلنگهاي مرغوب استاندار همراه با بست فلزي مناسب است كه اغلب مردم نسبت به اين موضوع مهم توجه چنداني ندارند.

 مهندس جمال لیوانی با تاكيد مجدد بر توجه به دودكشها كه سالانه بيشترين آمار حوادث را بهمراه دارد افزود:همواره از محکم بودن وهمچنین بازبودن مسیر دودكش كه بسيارخطرآفرين بوده اطمينان حاصل نماييد همچنين دقت شود هر بخاري و یا وسایل گازسوز بايد به يك دودكش مجزا و مجهز به كلاهك ازنوع H باشد.

 مدیر عامل  گاز گلستان در خاتمه نيز ضمن تاکید برصرفه جویی در مصرف گاز اذعان داشت: رعايت نكات ايمني ضامن رفاه و آسايش است و بي توجهي به آنها بسيار خطرناك بوده و تبعات ناگواري را در بر دارد ضمن اينكه مردم شريف نيز با صرفه جویی و مديريت بهينه در مصرف گاز می توانند بخوبی از گرماي لذت بخش آن بهره مند شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .